دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین تصویر از سردار آزمون حین تمرینات ریکاوری اش منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از مشاهده آثاری از تزریق وریدی بر دستان رئیس‌جمهوری روسیه، شایعاتی مبنی بر ابتلای وی به سرطان منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهادری جهرمی سخنگوی دولت در اعلام موضعی شفاف: علی کریمی می‌تواند به کشور برگردد، کسی با او مشکلی ندارد؛ اجازه نمی‌دهند صدای حقیقت به گوش ورزشکاران برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: گاهی در بعضی دانشگاه‌ها با دانشجویان به گونه‌ای برخورد می‌شود که انگار این افراد اساساً با نهاد دانشگاه بیگانه هستند و توجه ندارند که این‌ها فرزندان شما و آینده‌سازان همین کشورند، چرا با آن‌ها بی مهری می‌کنید؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

به بیان ساده، استرس به طور بالقوه می‌تواند سبب سفیدشدن مو شود. در این مطلب درباره‌ی دلایل سفید شدن مو، نقش استرس در آن، دائمی بودن یا نبودن آن و نکاتی برای پیشگیری از سفید شدن زوددرس موها می‌خوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور تاکید کرد: برخی نمایندگان دوباره ساز مخالف کوک کرده‌اند و مدعی شده‌اند دولت باید لایحه بیاورد! آخر چرا یک مسیر را باید چند بار طی کنیم؛ چرا هر بار کارگران امیدوار می‌شوند با این اظهارنظرها امیدواری‌ها را از بین می‌برند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در راستای توجیه تجاوزات به فلسطینی‌ها و محاصره نابلس گفت که تل‌آویو اجازه نمی‌دهد گروه‌های مقاومت فلسطین به صهیونیست‌ها آسیب برسانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گلزار شهدا، محل امید، ملجأ و محل رجوع مردم است و با توجه به اینکه اقشار مختلف مردم در این محل حضور پیدا می‌کنند، بنابراین این محل می‌تواند به‌عنوان یکی از بزرگترین مؤلفه‌های اثرگذار فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

ظهر امروز عادل فردوسی پور مجری محبوب برنامه 90 و گزارشگر فوتبال که استاد دانشگاه شریف هم هست، در جمع دانشجویان این دانشگاه مقابل سلف حاضر شد و با آنها روی زمین نهار خورد.

خبرگزاری تسنیم

فیلم‌های سینمایی «طبقه یک و نیم» و «بیرو» و انیمیشن سینمایی «لوپتو» با نظر شورای صنفی نمایش در نوبت اکران قرار گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشور، پکیج‌های قابل قبولی برای سه روز بازی ایران که اولین آن 30 آبان است، در نظر گرفته شده و تماشاگران به صورت روزانه می‌توانند این پروازها را انجام دهند‌.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت آیفون 11 که هنوز جزو مدل‌های پرطرفدار اپل در ایران است، الان 25 میلیون تومان است. فروشنده‌های موبایل نسخه 128 گیگابایت آیفون 11 را سه سال بعد از عرضه جهانی با چنین رقمی عرضه می‌کنند و نسخه پایه آیفون 13 را 38 میلیون و 400 هزار تومان می‌فروشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گروه هزاردستان در ارتباط با آینده فعالیت نقشه و مسیریاب «بلد» بیانیه‌ای منتشر کرده و ضمن خداحافظی با تعدادی از افراد حاضر در این مجموعه، اعلام کرد که «بلد» تا پایان سال جاری به فعالیت خود ادامه خواهد داد اما به‌زودی درباره آینده فعالیت این مسیریاب اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از اولین بازی رضا عطاران در تلویزیون را برنامه رنگین کمان تهیه شده در گروه کودک و نوجوان تلویزیون مشهد مشاهده می کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تندیس و لوح سپاس یازدهمین آیین انتخاب و اعطای عنوان آرشیو برتر با تقدیر از فاطمه پیروزی به شبکه مستند سیما رسید.