دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریستیانو رونالدو که اخیراً به دلیل سرپیچی از فرمان اریک تن‌هاخ در بازی منچستریونایتد با تاتنهام، نامش از لیست بازی با چلسی در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس خط خورده و از تمرین گروهی تیم هم کنار گذاشته شده بود، امروز (سه‌شنبه) به تمرینات گروهی شیاطین سرخ بازگشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری از دستگیری 235 نفر از مجرمان و سارقان در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در تیراندازی در مدرسه‌ای در ایالت میسوری در آمریکا دست کم دو نفر کشته و شش نفر زخمی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک متخصص طب ایرانی گفت: دم‌نوش نعناع مقوی و نشاط‌آور بوده و خون غلیظ را رقیق می‌کند همچنین خوردن دم‌نوش نعناع برای رفع درد سینه و پهلو مفید است, نعناع تقویت‌کننده دهانه معده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به زودی چند نهاد و فرد اروپایی به لیست تحریمی ایران اضافه می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ملکی گفت: از 129 ساختمان ناایمن، 10 ساختمان برای ایمن سازی پای کار امدند و تعداد این ساختمان‌ها به 119 مورد رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت گفت: دخترم را برای تحریم دارو از دست دادم.

وب‌گاه خبر آنلاین

؛ چند روزی است که دانشجویان دانشگاه شریف نهارها را در حیاط و مقابل سلف می خورند و پس از اتفاقاتی که در سلف این دانشگاه رخ داد، وارد آن نمی شوند. ظهر امروز عادل فردوسی پور مجری محبوب برنامه 90 و گزارشگر فوتبال که استاد دانشگاه شریف هم هست، در جمع دانشجویان این دانشگاه مقابل سلف حاضر شد و با آنها روی زمین نهار خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازی بدون حضور هواداران و پشت درهای بسته انجام شود اما خبرنگاران می‌توانند با حضور در ورزشگاه دیدار شاگردان کارلوس کی‌روش و حریف اهل آمریکای شمالی را تماشا کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیاری از سیارات که به دور این ستارگان می‌چرخند، ممکن است فاقد جو باشند، به این معنی که ستاره شناسان می‌توانند آنها را نادیده بگیرند و گزینه‌های جستجوی خود را برای سیارات قابل سکونت کاهش دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو نیروی سپاه سلمان در زاهدان به شهادت رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی بهادری جهرمی در جمع دانشجویان دانشگاه قم با اشاره به شعار دانشجویان در حمایت از علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی ایران، بیان کرد: وی می تواند به داخل کشور برگردد، کسی با وی مشکلی ندارد

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهرام شب پره خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز و بازیگر ایرانی است. شهرام شب پره یکی از خوانندگان قبل انقلاب ایران است که در لس آنجلس زندگی می کند. شهرام شب پره عکس جدیدی از خود را منتشر کرد. افشای ازدوج شهرام شب پره با رامش همسر اولش جنجال کرد. او در خصوص مدت کوتاه ازدواج و همچنین هزینه های ازدواجش گلایه می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس گزارش رویترز، هشتگ قطعی واتساپ در توییتر ترند شد و بیش از 140 هزار توییت و صدها یادداشت در این باره در اینترنت ارسال شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین‌اجتماعی گفت: در اولین مرحله از پرداختی‌ها امروز و فردا بیش از 30 هزار میلیارد ریال از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارقان پرونده سرقت از انبار شرکت لوازم و تجهیزات صنعتی به ارزش بیش از 90 میلیارد ریال در تبریز خبر داد.