شنبه 15 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمهوری اسلامی ایران با یادآوری تعهدات بین‌المللی بریتانیا در زمینه مبارزه با تروریسم و نفرت‌پراکنی و رعایت حقوق بشر اعلام می‌کند که خودداری آن دولت از مقابله با اقدامات اشخاص مذکور و حمایت و تسهیل اقدامات آنان، نقض فاحش تعهدات بین‌المللی بریتانیاست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای فهرستی از تحریم‌ها علیه نهاد‌ها و اشخاص انگلیسی را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای فهرستی از تحریم‌ها علیه نهادها و اشخاص انگلیسی را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه ایران فهرست تحریم‌ها علیه برخی اشخاص و نهادهای انگلیسی را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

تحریم‌های یاد شده شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود اشخاص فوق به جمهوری اسلامی ایران، توقیف اموال و دارایی آنان در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران و انسداد حساب‌های بانکی آنان در نظام مالی و بانکی جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (چهارشنبه) 27 مهر ماه در بیانیه‌ای از تحریم چند نهاد و شخص انگلیسی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران وفق مصوبات مراجع ذیربط، در چارچوب قواعد حقوقی مرتبط و سازوکارهای تحریمی مربوطه و به عنوان عمل متقابل، تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی را به دلیل اقدامات عامدانه آنان در حمایت از تروریسم و گروه‌های تروریستی، ترویج و تحریک به تروریسم، خشونت و نفرت پراکنی و نقض حقوق بشر تحریم می‌کند. اشخاص حقیقی و حقوقی فهرست...

خبرگزاری مهر

وزارت امور خارجه کشورمان در چارچوب قواعد حقوقی مرتبط تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی را به دلیل حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر تحریم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس عملیات دریایی نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا گفت با توجه به «تهدیدات فزاینده پکن و مسکو»، آمریکا به زودی آماده جنگ خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش از این بیلبورد تبلیغاتی برخی بازیگران و ورزشکاران دیگر از سطح شهر جمع آوری شده بود.

خبرگزاری تسنیم

بیش از 4هزار نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در سراسر استان‌ها در پی اتفاقات اخیر بیانیه‌ای صادر کردند.

وب‌گاه الف

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: قطعا آینده کشور آینده‌ای روشن خواهد بود که پیشرفته و توسعه یافته و با حرکت رو به جلو است.

وب‌گاه عصر ایران

وقتی با قحط الرجال روبرو هستید، باید منتظر جامعه‌ای هم باشید که همه با صدای بلند حرف بزنند بدون اینکه به حرف‌های هم گوش دهند.

وب‌گاه 55 آنلاین

آریا عظیمی نژاد متولد 5 اردیبهشت 1352 در تهران است، آریا عظیمی نژاد آهنگساز موسیقیدان است آریا عظیمی نژاد داور عصرجدید است به تازگی آریا عظیمی نژاد در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست. ماجرای ایست قلبی و مرگ آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید در ادامه این خبر بخوانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر برنامه همایون شجریان درباره علت لغو کنسرت های او در خارج از کشور گفت: ایشان کاملا بر اساس نظر شخصی خود دیشب این تصمیم را اعلام کرده‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

بازخوانی صحبت های جنجالی امین حیایی در حاشیه نشست خبری سریال نمایش خانگی «ساخت ایران 2» درباره شرایط بد مردم و فساد