شنبه 15 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 27 مهرماه) به ریاست دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ساعت 8 و 12 دقیقه و با حضور 216 نفر از نمایندگان آغاز شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

واکنش عجیب پسر مهران مدیری به استوری پدر

وب‌گاه عرشه آنلاین

در گزارش تفریغ بودجه 1401 میزان منابع حاصل از فروش و صادرات نفت در سال گذشته خودداری شده و دیوان به ارائه نموداری در بازه های دو ماهه بسنده کرده است. این موضوع درباره میزان درآمدهای مالیاتی دولت و عملکرد دولتی ها در این زمینه نیز صادق است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از آسان‌ترین راهکارهای ارتقای امنیت حساب‌های کاربری، به‌روزرسانی مرورگرهای اینترنتی مورداستفاده کاربران همچون گوگل کروم است که همواره توسط کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه امنیت سایبری توصیه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بررسی مأموران مشخص شد که 2 نفر با هویت نامعلوم بر سر کرایه در مال آقا به طرف یک جوان اهل منطقه ذکر شده تیراندازی می‌کنند که بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار روز قبل در ادامه موج کاهش قیمتی که از روز دوشنبه به راه افتاده بود کاهش یافت و به محدوده 32 هزار و 700 تومان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دوران سربازی دوران خاطره‌انگیزی است که بسیاری از مردان از آن به عنوان دورانی خوش یاد می‌کنند و خاطرات زیادی از آن را تا سال‌ها برای دیگران تعریف می کنند. همین اصطلاحات هم جزوی از این خاطره‌هاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فصل اول برنامه «شگفت‌انگیزان» با اجرای سعید شیخ‌زاده در شبکه پویا تولید و پخش شده بود. حالا تلویزیون با پخش تیزر فصل دوم این برنامه، از حضور علی فروتن به عنوان مجری خبر داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سینما رفتن به عنوان یک شاخصه فرهنگی، تراز شخصیتی یک فرد، خانواده و جامعه را بهبود بخشیده و فرآیند بلوغ فرهنگی را با شتاب بیشتری همراه می‌کند. این علت مهم سبب شده تا طی یک قرن اخیر، استقبال چشم‌گیری از این اختراع عصر جدید به عمل آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از بازرسی از یک‌دستگاه خودروی سواری پژو 405، تعداد 40 قلم شی قدیمی مربوط به دوره‌های مختلف کشف و ضبط شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیاری از کاربران فضای مجازی حرف‌های تازه مدیری را ناشی از مشکلات به‌وجود آمده برای او دانستند. با پست جدیدی که فرهاد مدیری منتشر کرده این گمانه‌زنی‌ها جدی‌تر به نظر می‌رسند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که مهدی هاشمی شب حادثه آتش سوزی در زندان اوین نبوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نگاه از بالا به پایین بعضی وقت‌ها، خود ما را در منگنه قرار می‌دهد چنان که در یک مجلس وقتی یک جناب آقایی گفت بچه‌اند این کسانی که به خیابان آمده‌اند، دانش‌آموزند و چیزی نمی‌دانند، یک نفر پرسید شما 13 آبان را در تقویم دیده اید؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

در فیلمی که خبرگزاری میزان از آتش‌سوزی اوین منتشر کرده چهره‌ای آشنا خودنمایی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقرر شده بر اساس تدبیر شهردار تهران در باره تخصیص یک گروه تشویقی و حق فوق‌العاده جذب جهت ترمیم حقوق کارکنان رسمی شهرداری تهران که بالغ به 12 هزار نفر هستند، اقدام لازم صورت پذیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تازه داماد جوان که مرد مزاحم را کشته و در یک قدمی چوبه دار قرار داشت با رضایت اولیای دم از جنبه عمومی جرم محاکمه و به زندان محکوم شد.