شنبه 15 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه 55 آنلاین

گوهر خیراندیش و مهران مدیری دست بر گردن هم! | نسبت این دو بازیگر با هم چیست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از جمع آوری بیلبوردهای تبلیغاتی علی دایی، مهران مدیری و شهاب حسینی، بیلبوردهای پژمان جمشیدی هم از سطح شهر جمع آوری و مجوز پخش تیزرهای تبلیغاتی او هم باطل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حمایت رئیس جمهور آمریکا از آشوب و اغتشاشات در ایران نشان از عدم شناخت ملت حماسه ساز ایران دارد.

خبرگزاری دانا

انبارکی گفت: امروز ما در یک شرایطی قرار گرفتیم که با امپراتوری رسانه‌ای گسترده‌ای در دنیا مواجه هستیم و بیش از 300 شبکه تلویزیونی فارسی زبان که حالا نمونه های بی بی سی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا و دیگر شبکه های معاند سرکار داریم.

وب‌گاه عصر ایران

همان روز پخش ویدئو اول مدیری، اهالی فن به این نکته اشاره کردند و اینکه مدیری گفته بود من اجازه نمی‌دهم ادامه برنامه دورهمی پخش شود را واقعا بیشتر به یک مزاح می‌دانستند.

وب‌گاه فرارو

در باب ماجرای فوت اسرا پناهی، اساسا 6 روایت قابل بازشناخت است که عبارتند از: مرگ اسرا بر اثر وارد شدن ضربه سر در اتفاقات دبیرستان شاهد، بیماری مادرزادی قلبی، دانش‌آموز نبودن، خودکشی با قرص برنج، بستری بودن در بیمارستان در روز وقوع حوادث دبیرستان شاهد و از بنیان ساختگی بودن ماجرا.

خبرگزاری تسنیم

رهبر انقلاب در دیدار امروز خود با نخبگان، با اشاره به تبلیغات مستمر غربی‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز، به 2 نامه در سال‌های 69 و 82 اشاره کردند که قصد داشت نظام را به سمت تسلیم شدن ببرند.

وب‌گاه 55 آنلاین

ثریا قاسمی، بازیگر زن ایرانی در واکنش به اعتراضات مردمی اخیر، پستی در خصوص عملکرد صدا و سیما منتشر کرد، که در ادامه می‌بینید.

خبرگزاری مهر

متولیان حوزه سفر در هفته گردشگری، سخنرانیهای متعددی کردند بررسی این حرف ها گواه آن است که در حوزه گردشگری وعده های جدیدی داده شد که از حالا باید منتظر اجرایی شدنشان باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به تازگی بیلبوردهای تبلیغاتی پژمان جمشیدی هم مثل علی دایی و مهران مدیری از سطح شهر جمع آوری شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

نفیسه روشن در مصاحبه ای با صدا و سیما بیان کرده است که سه شاهد دارد که خواب امام حسین (ع) را دیده است!

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژمان جمشیدی که مدت‌ها بود فعالیتی در اینستاگرام نداشت، در پی اتفاقات اخیر پستی را در این صفحه منتشر کرد و نسبت به ماجراهای پیش آمده واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد گفت: بنای ما بر رفع مشکل همه همکاران است مگر اینکه کسی خودش جمع‌بندی دیگری داشته باشد اما بنای ما این است که حداکثر مساعدت را نسبت به اهالی فرهنگ و هنر و رسانه داشته باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی صبح امروز (چهارشنبه)، با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.