جمعه 14 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سانسور ناشیانه در یکی از قسمت های سریال شبکه مخفی زنان به سوژه جدید کاربران فضای مجازی تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بعد از علی دایی، مهران مدیری و شهاب حسینی، حالا نوبت به پژمان جمشیدی رسیده که به تازگی بیلبوردهای تبلیغاتی او از سطح شهر جمع آوری شده است و تلویزیون نیز جلوی پخش تیزرهای تبلیغاتی که با حضور او تولید شده را گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ملیکا شریفی نیا در یکی از برنامه های خندوانه به شایعه ازدواجش با عمو پورنگ پایان داد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام علیمراد یوسفی گفت: گروه های معاند اعم از فمنیست ها، تجزیه طلب ها و سلطنت طلب ها با فوت مهسا امینی به دنبال هدف شوم براندازی بودند.

خبرگزاری تسنیم

خانواده‌ها از بی‌توجهی به نرخ اعلام شده در سامانه سرویس مدارس و دریافت هزینه‌هایی متفاوت و گاه تا دو برابر نرخ مصوب خبر می‌دهند.

خبرگزاری دانا

شهدای زمین فوتبال روستای چوار ایلام نمونه ای از ناگفته های بسیار هشت سال جنگ تحمیلی است که با زبان هنر روایتگری شده است و عزمی ملی و هنرمندانه می خواهد تا این حقایق بر زمین نماند.

وب‌گاه عصر ایران

این بخش از گفته‌های او هم تغییر موضعی آشکار درباره ویدئویی بود که چندی پیش منتشر کرده و در آن بیان داشته بود که نمی‌خواهد حتی فریمی از او در تلویزیون پخش شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دینی که جوان بودن و زن بودن از منظر پیامبرمان یک فضیلت است، شنیدن اهانت‌هایی که این روزها از سوی برخی افراد دارای تریبون علیه زنان و جوانان مطرح می‌شود، قابل قبول نیست.

خبرگزاری دانا

شورای پروانه نمایش 16 مهرماه برای «تفریق» مانی حقیقی پروانه نمایش صادر کرده است؛ فیلمی که با حضور ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده به عنوان بازیگران اصلی و حاشیه‌های اخیر آنها احتمال توقیف آن بسیار بود.

خبرگزاری تسنیم

امرالله احمدجو نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون از «تفنگ سرپر» و ناگفته‌هایی درباره «روزی روزگاری» به مشقت‌های ساخت کارهای فاخر رسید و سری به اتفاقات جدید سریال «سلمان فارسی» داود میرباقری زد.

خبرگزاری دانشجو

سید علی یزدی‌خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزار دانشجو گفت: طرحی را در مجلس دنبال می‌کنیم تا برای دروغ‌پراکنی سلبریتی‌ها در فضای مجازی جرم و جریمه تعیین شود. وی افزود: حرف‌هایی که برخی سلبریتی‌ها می‌زنند بازتاب‌های ملی و فراملی پیدا کرده و وجه جمهوری اسلامی را مخدوش می‌کند. نماینده مردم تهران گفت: سلبریتی‌ها حرف‌های ناروا و ناحقی می‌زنند و کسی هم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: تصمیمی که برای محدودیت‌ها در پیام رسان‌های اینستاگرام و واتساپ به وجود آمده، هیچ ارتباطی به مجلس شورای اسلامی و دولت و یا وزارتخانه خاصی ندارد و تصمیم صریح شورای عالی امنیت ملی است

وب‌گاه عرشه آنلاین

متهمان پس از رؤیت مأموران به کوه‌های اطراف روستا متواری می‌شوند و به طرف مأموران نیز تیراندازی و سپس با یک دستگاه خودروی سمند مسروقه به سمت قلعه تل حرکت می‌کنند که به دلیل سرعت بالا سمند واژگون می‌شود و یک نفر از عاملان قتل با مشاهده مأموران با اسلحه خودکشی می‌کند و نفر دیگر دستگیر می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن، برخی از شرکت‌های مسکنی ذخیره زمین دارند و برخی از این شرکت‌ها ندارند که به صورت مشارکتی اقدام به ساخت می‌کنند که این اقدام بسیار به نفع مردم است.