شنبه 29 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری تسنیم

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه رونمایی از طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس صدا و سیما گفت: همکاران ما عزم خود را جزم کرده اند که تمام زیرساخت های شبکه ای رسانه ملی را ایمن سازی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جبلی گفت: گروه‌های خرابکار هکری در دنیا که بخواهند تمرین بکنند یا ابراز قدرت بکنند هم دست به اینکار می‌زنند. تمام همکاران ما عزم‌شان را جزم کردند که تمام امکانات زیرساختی و شبکه‌ای خودمان را ایمن سازی کنیم.

وب‌گاه الف

رییس صدا و سیما درباره احتمال نفوذ و ماجرای هک شدن تلویزیون اظهار کرد: هر چقدر در تکنولوژی پیشرفت می‌کنیم آسیب پذیری‌مان از جهتی بیشتر می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رییس سازمان صدا و سیما درباره حمله سایبری به این سازمان گفت: با اتفاقی که در بهمن سال گذشته رخ داد، عزم خوبی در داخل و خارج صدا و سیما ایجاد شد و جلوی بسیاری از حفره‌ها گرفته شد و اتفاق تلخ اخیر باعث می‌شود لکه گیری‌های باقیمانده را انجام دهیم و آسیب پذیری‌مان را به حداقل برسانیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان صدا و سیما درباره حمله سایبری به این سازمان گفت: با اتفاقی که در بهمن سال گذشته رخ داد، عزم خوبی در داخل و خارج صدا و سیما ایجاد شد و جلوی بسیاری از حفره‌ها گرفته شد و اتفاق تلخ اخیر باعث می‌شود لکه گیری‌های باقیمانده را انجام دهیم و آسیب پذیری‌مان را به حداقل برسانیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جلسه هیئت دولت که به ریاست حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور برگزار شد، هیئت وزیران با پیشنهاد استانداری تهران مبنی بر تمدید طرح شناورسازی ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی در تهران تا پایان آبان ماه سال جاری موافقت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان صدا و سیما در مراسم رونمایی از طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران گفت: از مجلس دولت و دستگاه‌های تصمیم‌گیر خواهش می‌کنیم که به ما کمک کنند. ما قصدمان این است که رسانه ملی به جای اصلی‌اش جایی که باید باشد باز گردد. اگر این اتفاق بیفتد هیچ مشکلی از کشور روی زمین نمی‌ماند.

خبرگزاری تسنیم

بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه با افزوده شدن بخش جدیدی با عنوان «ایده‌پردازی تولید محتوای رسانه‌ای» از اول آبان ماه، آثار و ایده‌های فعالان رسانه‌ای و علاقه‌مندان به تولید محتوا با موضوع کتاب و نشر را می‌پذیرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

عباس عبدی نوشت: مقایسه سرنوشت شوروی و چین نمونه خوب امروزی ماست. اتحاد جماهیر شوروی که بر همه شعار‌های خود اصرار و یکدندگی پیشه کرد و نهایت آن، فروپاشی در سال 1991 بود، در مقابل حکومت چین که خود را با محیط سازگار نمود از یک کشور درجه 3، تبدیل به ابرقدرتی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین معرفی طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران با حضور رئیس رسانه ملی و وزیر آموزش و پرورش در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جبلی اظهار کرد: همه باید دست به دست هم دهیم؛ از مجلس و دولت می‌خواهیم مجدانه و با همین عزم و اراده پای کار بیایند که اگر نیایند، نمی‌گویم این کار انجام نمی‌شود اما بازه زمانی‌اش طول می‌کشد.

وب‌گاه عصر ایران

آنان هر کاری انجام دادند تا جمهوری اسلامی ایران نابود شود. اما دیدند که این اقدامات به جایی نمی‌رسد و 8 سال جنگ تحمیلی را علیه ایران تدارک دیدند و حداقل 40 کشور دنیا علیه ملت ایران ایستادند اما باز هم ما پیروز شدیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اعضای این گروه با هدایت مستقیم افسران جاسوسی موساد اقدام به شناسایی نیروی‌هایی که با بخش‌های امنیتی کشور همکاری داشتند می‌کردند و با ربایش و تهدید و ضرب و شتم قصد تخلیه اطلاعاتی آنها را داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی در یادداشتی با عنوان «سازگاری، محصول تعادل سازش و مقاومت» برای روزنامه اعتماد نوشت: مقایسه سرنوشت شوروی و چین نمونه خوب امروزی ماست. اتحاد جماهیر شوروی که بر همه شعارهای خود اصرار و یکدندگی پیشه کرد و نهایت آن، فروپاشی در سال 1991 بود، در مقابل حکومت چین که خود را با محیط سازگار نمود از یک کشور درجه 3، تبدیل به ابرقدرتی شد.