یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص شرایط تیم ملی ارائه کرد.

خبرگزاری دانا

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: کنار این گروه‌های ضدایران و ایرانی برخی چهره‌های داخل کشور که چهل سال در امنیت نان این مملکت را خورده‌اند و هنرمند و سلبریتی و ورزشکار و چهره شده‌اند نیز به این مردم و کشور خیانت می‌کنند و پس از گذشت این دوره و تثبیت فضای عمومی جامعه، این موضوع را از طریق مجلس از دستگاه‌ها و نهادهایی، چون صدا و سیما پیگیری خواهیم کرد...

وب‌گاه تابناک

دورین بوگدان مارتین، نخستین زنی است که به عنوان دبیرکل اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) منصوب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه بین المللی مخابرات، آژانس فناوری اصلی سازمان ملل متحد است. این آژانس در سال 1865 برای مدیریت نخستین شبکه های تلگراف بین المللی تاسیس شد و اکنون نقش مهمی در تسهیل استفاده از رادیو، ماهواره و اینترنت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

5 تن ماری جوانا در یک مرغداری متروکه در بخش سلفچگان قم کشف و متهم دستگیر وبه مراجع قضایی تحویل داده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 28 آبان 87، هنگامی که خبرگزاری مهر با انتشار خبری به نقل از عبدالصمد خرم‌آبادی مشاور قضایی دادستانی کل کشور، از فیلترینگ بیش از پنج میلیون سایت اینترنتی خبر داده بود، احتمالا تصور فیلترینگ برای بسیاری از ایرانی ها، تنها محدود به فیلتر وبسایت هایی با محتوای غیراخلاقی بود. تنوع محدود تکنولوژی های ارتباطی جدید در آن سالها، چنین تصوری را شکل داده بود.

وب‌گاه الف

رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاشگران مانند داعشی ها از هر فرصتی برای خیانت و ضربه زدن به ملت و مملکت استفاده می کنند و اگر به این داعشی های داخلی فرصت و میدان دهیم در همه حوزه ها با چنین رویکرد اقدام خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهترین کار این بود که برای حفظ آرامش تماشاگران و ایجاد شرایط مناسب برای اطلاع‌رسانی و تبلیغ گروه‌های نمایشی، چند روزی اجراها را تعطیل کنیم تا وضعیت بهتری ایجاد شود.

وب‌گاه عصر ایران

فارس نوشت: این بازیگر و مجری از سال 98 تاکنون مواضع تندی در جلسات خصوصی و حتی برنامه‌های تلویزیونی علیه نظام گرفته بود تا حدی که اجرای برنامه‌های خود را پس از اتفاقات آبان سال 98 مشروط به حضور خود و میهمانان برنامه با لباس مشکی در صحنه کرده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «برف بی صدا می بارد»، پروژه ای که از آن به عنوان سریال بلند تلویزیون در قالب 100 قسمت یاد می شد اما به هنگام پخش با چنان حاشیه هایی همراه شد که کارگردان سریال ضمن ارج نهادن بر مخاطب میلیونی تلویزیون، شرایط تولید و پخش را چنین توصیف کرد: «به هزار و یک دلیل که نمی دانم، مشکلات فراوانی سر راه تولید سریال «برف بی صدا می بارد» بود.»

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در پی تعطیلات تئاتر در روزهای اخیر، مدیر مجموعه تئاتر شهر می‌گوید که این تعطیلی صرفا برای تامین آرامش تماشاگران و گروه‌های اجرایی بوده و دلیل دیگری ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری فارس در گزارشی مدعی شد: یکی از همین سلبریتی‌ها که درآمد میلیاردی از مجری‌گری در تلویزیون دارد، در ماه‌های اخیر بخش اعظمی از دارایی و اموال خود را در شرط بندی و قمار از دست داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نسرین مقانلو به سوگ پسرش نشست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

28 آبان 87، هنگامی که خبرگزاری مهر با انتشار خبری به نقل از عبدالصمد خرم‌آبادی مشاور قضایی دادستانی کل کشور، از فیلترینگ بیش از پنج میلیون سایت اینترنتی خبر داده بود، احتمالا تصور فیلترینگ برای بسیاری از ایرانی ها، تنها محدود به فیلتر وبسایت هایی با محتوای غیراخلاقی بود. تنوع محدود تکنولوژی های ارتباطی جدید در آن سالها، چنین تصوری را شکل داده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فارس مدعی شد که مهران مدیری به طرز وحشتناکی به بازی پوکر معتاد شده و طی ماه‌های اخیر ثروت و دارایی خود را از دست داده است.