یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه الف

در پی تعطیلات تئاتر در روزهای اخیر، مدیر مجموعه تئاتر شهر می‌گوید که این تعطیلی صرفا برای تامین آرامش تماشاگران و گروه‌های اجرایی بوده و دلیل دیگری ندارد.

وب‌گاه فرارو

یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها در شرایط اقتصادی کنونی، هزینه بر بودن فرزندآوری است. قطعاً دولت بر اساس قانون این وظیفه را دارد که شرایط مناسبی را برای خانواده‌ها ایجاد کند که دغدغه مالی برای تشکیل خانواده و فرزندآوری نداشته باشند.

خبرگزاری مهر

اخبار این هفته حوزه کتاب و ادبیات علاوه بر انتشار دو نمایشنامه به همراه کتاب های جدید شامل تمدید مهلت ارسال آثار به جایزه کتاب سال و برگزاری نمایشگاه منتخب کتاب با موضوع «الفبا» می شود.

وب‌گاه عصر ایران

حال که به دلیل وضعیت باروری پایین در کشور، دولت تسهیلاتی برای فرزندآوری قرار داده که مشوق خانواده‌ها باشد، بانک‌ها به جای تسهیل گری مانع ایجاد می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در چند روز اخیر به دلیل شرایط اجتماعی خاصی که به وجود آمد، اجرای آثار نمایشی در تئاترهای مرکز شهر برای حفظ امنیت تماشاگران و گروه‌های اجرایی تعطیل شد.

خبرگزاری دانا

آیت الله تلخابی، گفت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی دشمن را به وحشت انداخت است و دلیل توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی دشمن متوقف کردن روند رشد و پیشرفت کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازداشت کدام سلبریتی‌ها رسما تائید شد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

صدا و سیما نوشت: وام فرزندآوری که دولت در راستای سیاست جوانی جمعیت برای تسهیل شرایط فرزندآوری قرار داده، به نظر می آید آنگونه که باید و شاید تسهیل کننده فرزندآوری نبوده و موجبات گلایه مندی مردم را به وجود آورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت‌الاسلام سید حسین خادمیان نوش‌آبادی گفت: استفاده از واژه برره برای هتک شیعه امامیه و تمسخر مقدسات و ادعیه و... است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مونا برزویی ترانه‌سرا، پیرو اعلام جرم علیه برخی از سلبریتی‌ها بازداشت شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

زهره فکورصبور اخیرا با بازپخش سریال بی همگان در صدا و سیما ظاهر شده و اکثر مخاطبان با دیدن بازی او پس از مرگش اندوهگین شده اند.

وب‌گاه الف

مراسم اسکار به عنوان پرآوازه‌ترین مراسم در صنعت فیلم از زمان برگزاری تا به امروز همواره مورد انتقادات متعددی بوده و از سوی نام‌های حقیقی و حقوقی تحریم شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

مونا برزویی ترانه‌سرا پیرو اعلام جرم علیه برخی از سلبریتی‌ها به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن بازداشت شد.

وب‌گاه الف

صحبت‌های رئیس‌جمهور کشورمان در هفتمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خود با مردم با بازتاب‌های گسترده‌ای همراه بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری تسنیم به ادعای شبکه بی‌بی‌سی فارسی درباره فوت مهسا امینی، دختر 22ساله سقزی با جعل عنوان «یک فرمانده سپاه» واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنان رئیس‌جمهور کشورمان در هفتمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خود با مردم بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشت.