یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه مشرق نیوز

مهران مدیری که دوم مهرماه از کشور خارج شده بود، صبح امروز - جمعه هفتم مهرماه - به کشور بازگشت.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی مفصل با بی بی سی به سوالات مختلفی پیرامون شرایط ملی پوشان و جام جهانی پاسخ داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی گفت: مسئله‌ای مثل کولبری سالهای سال است که به عنوان معضلی برای این مردم به خاطر بی‌کاری و... مطرح است. این کسانی که حالا کومله هستند یا دموکرات هستند یا هرچی؛ وقتی که شما در این مناطق یک جمعیت زیاد جوانی کار و شغل و درآمدی ندارند و به خاطر یک محدودیتی در یک جنسی مثلا لوازم خانگی اینها راه می‌افتند و کولبری می‌کنند واقعا مسئله جدی است. آدم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مصاحبه سرمربی پرتغالی پس از دیدار با سنگال تکذیب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: این استاد دانشگاه گفت: ما با پدیده ای مواجه هستیم که حتی در خانواده ساختار اقتدار شکسته شده و نسل جدید نمی خواهد به قاعده دیرین تن بدهد؛ نوعی گسست های از پیوست های سنتی را دنبال می کنند تا به پیوست های جدید برسد.... نامیدی روانی که حل نشدن مسئله تحریم به ذهن ها متبادر کرد بسیار حائز اهمیت بود. حل نشدن برجام علامتی شد برای اینکه امیدی به آینده برای بهبود اقتصاد نخواهد بود......

وب‌گاه ورزش سه

کمتر از دو ماه به شروع جام‌جهانی 2022 مانده و قطر با تمام امکانات خود برای این رویداد مهم لحظه‌شماری می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: حال گزارشگر فوتبال ایران خوب است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما از سلامت جسمی جواد خیابانی خبر داد.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به وقایع دوران دفاع مقدس گفت: در فتنه اخیر که بیشترین هجمه ها به کشور ما وارد، جهان به عینه مشاهده کرد که قاره اروپا، قاره تعارض و تناقض است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانا

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با حضور نمازگزاران در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وب‌گاه الف

خبرگزاری دولت نوشت: مهران مدیری که روز 2 مهرماه از کشور خارج شده بود، صبح امروز با پرواز اماراتی وارد کشور و در بدو ورود گذرنامه وی ضبط شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مهران مدیری که دوم مهرماه از کشور خارج شده بود، صبح امروز - جمعه هفتم مهرماه - به کشور بازگشت.

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهران مدیری بامداد امروز به کشور بازگشت.