یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی بررسی‌های به‌عمل آمده، بیانیه بی‌اسم و رسم و مجهول‌الهویه سراسر توهین و خلاف واقعی که در درگاه‌های رسانه‌ای معاندان در حال نشر است، کذب و جعلی می‌باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق اعلام مدیرعامل شرکت ایران خودرو، دو محصول پرطرفدار این شرکت یعنی سمند و پژو 405 و تا روزهای آینده با پایان تولید همراه خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل ایران خودرو گفت: تولید خودروی اقتصادی مشترک با گروه سایپا را دنبال می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت هر گرم طلا 18 عیار به مبلغ یک میلیون و 315 هزار تومان معامله می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اولین روز هفته بعد از پژو 405، بیشترین افت قیمت برای تیبا 2 پلاس و پراید وانت رخ داده که هر دو مدل با کاهش قیمت دو میلیونی در بازار حاضر شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در برنامه زنده «صف اول» گفت: امروز 98 درصد اسناد دفاع مقدس طبقه‌بندی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان انتظار دارند قبل از پایان سال 25درصد متناسب‌سازی باقی‌مانده از سال گذشته نیز اجرایی شده و معوقات آن از ابتدای سال به حساب بازنشستگان واریز شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی طارمی، ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و روی گل‌های تیمش تاثیر بسیار زیادی داشت اما موفق به گلزنی نشد و یک پاس گل داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وحید (جوان موتورسوار) وقتی برادر 10 ساله اش را دید که زیر دست و پای «بنیامین» قرار گرفته است، شعله‌های خشم از وجودش زبانه کشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اطلاعات به منظور پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان به مجلس می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنج طارم در بنکداری کیلویی 90 هزار تومان است و مصرف‌کننده حداکثر باید کیلویی 100 هزار تومان این برنج را خریداری کند و اگر بالاتر از این نرخ باشد فروشنده گران‌فروشی کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ما منتظر نظر نهایی پزشکی قانونی هستیم تا پس از دریافت گزارش، جمع بندی نهایی صورت گرفته و گزارش کمیسیون درباره ابعاد پرونده به صحن مجلس و مردم ارائه شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در ایامی که اغتشاشگران با تحریض و تهییج برخی سلبریتی‌ها مشغول انجام اعمال داعشی و آتش زدن مردم و اماکن عمومی بودند طیف قابل توجهی از هنرمندان سعی کردند از ریختن بنزین بر آتش این فتنه خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردم لواسانات در نماز جمعه با امضای طوماری خواهان برخورد با سلبریتی ها شدند.