یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سابق پرسپولیس به اتفاقات رخ‌داده اخیر در کشور واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال 98 تولید قزل آلا حدود 145 تا 150 هزارتن بود که به سبب نبود بازار مناسب داخلی و صادراتی در کنار دیگر عوامل خشکسالی تولید کاهش معناداری داشت که انتظار می‌رود با بدست آوردن بازار روسیه و چین، تولید افزایش یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام داشت، ایهور موراشوف روز جمعه حدود ساعت چهار عصر به وقت محلی در مسیر بازگشتش از بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا به شهر «انرهودار» دستگیر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حراج خودروهای خارجی توقیف شده در گمرک رسما آغاز شده اما در میان این چند هزار خودروی باقی مانده در گمرکات خودروهای پورشه ماکان مدل 2017 هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تارزان داستان پسری یتیم را روایت می‌کند که که در جنگل توسط میمون‌ها بزرگ شده است و پس از این که عاشق زن جوانی به نام جین می‌شود و با او ازواج می‌کند، جنگل را به مقصد انگلستان ترک می‌کند، جایی که چشمانش به وحشی‌گری انسان متمدن باز می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

سالیوان گفت: نه تنها در حرف بلکه در عمل هم ما چندین تحریم ضد نهاد‌های ایرانی وضع کرده ایم ازجمله اینکه ما همچنان به دنبال اهدافی برای وضع تحریم‌ها در پاسخ به موارد نقض حقوق بشر هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بارگیری کامل نفت ربوده شده از کشتی ایرانی لانا در یونان خبر داد ومشکلی در این بخش وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده کارگران بیان کرد: کارگری که قرارداد کارش سه ماهه است به چه شکلی می‌تواند اجاره خانه‌اش را یکساله ببندد؟ کارگری که بیست سال است در یک کار با ماهیت مستمر مشغول به کار است تاکی باید گرفتار قرارداد موقت سه ماهه و شش ماهه باشد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

گفتند 100 میلیون قبل از بازی و 100 میلیون بعد بازی می‌دهیم و 15 روز هم خانواده شما را به مسافرت خارج از کشور می‌فرستیم. سال 82 یا 83 این پول آن قدری زیاد بود که من به خود می‌لرزیدم و نمی‌دانستم چه بگویم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت دو مسابقه از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوری تصریح کرد: موضوع پرداخت پاداش به بازنشستگان سال 99 هم با مشکل نقدینگی روبروست که روز گذشته با رییس جمهور مطرح و دستور لازم برای پیگیری داده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرد کلاهبردار که 35 سال داشت، با زنان قربانی این کلاهبرداری که سنینی ما بین 34 تا 40 سال داشتند، از طریق این برنامه‌های همسر یابی قرار ملاقات گذاشته و پس از کلاهبرداری از آن ها، ناپدید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همین دسته بسیار کم مخاطب گشت معروف به ارشاد هستند و البته آن‌گونه که پلیس می‌گوید ابتدا به آن‌ها تذکر لسانی داده و از آن‌ها درخواست می‌شود وضعیت پوشش‌شان را درست کنند و تنها در صورت تمرد (که شاید نشانه‌ای از همان نیت هنجارشکنانه باشد) به مقر انتظامی منتقل می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس اتحادیه پرنده و ماهی می‌گوید: با توجه به عرضه گسترده مرغ منجمد، توزیع مرغ گرم بالاتر از نرخ مصوب گران‌فروشی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی طارمی شب گذشته با مچ بند مشکی برای پورتو بازی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش انتظار دارد فرهنگیان عزیز و اولیاء ارجمند با هوشیاری کامل اجازه ندهند از زمان و فرصت یادگیری فرزندان این مرز و بوم که در دوران همه گیری ویروس کرونا به شدت آسیب دیده بود، بیش از این کاسته شود.