جمعه 7 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحریریه اقتصادآنلاین با رسیدن فصل پاییز و سرما بسیاری از افراد نگران ابتلا به کرونا یا آنفلوآنزا هستند و هر عطسه و سرفه‌ای را نشانه ابتلا می‌دانند، رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت درباره تفاوت این دو بیماری گفت: آنفلوانزا ناگهانی و با بدن درد شدید، کوفتگی و تب بالا همراه است، اما کرونا خفیف تر شروع شده و علائم آن معمولا بعد از 24 تا 48 ساعت نمایان می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

فرایند پیگیری قضائی در خصوص برخی دیگر از سلبریتی‌ها نیز در حال انجام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیگیری‌های خبرنگار مهر از اعلام جرم مدعی‌العموم علیه برخی از سلبریتی‌ها از جمله برخی بازیگران و مجری‌های سابق صداوسیما و صدور دستور جلب برای بعضی از آن‌ها حکایت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باید بدانید که نوشیدن روزانه 1 تا 3 فنجان چای سبز به پیشگیری از بسیاری از بیماری‌های قلبی عروقی کمک کرده و باعث کاهش تری گلیسیرید می‌شود. بهتر است بدانید که این چای شما را شاداب‌تر و بانشاط‌تر می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمود شهریاری با صدور دستور قضائی به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن ساعتی پیش بازداشت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمود شهریاری ساعتی پیش بازداشت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج پژوهش ها نشان می‌دهد مصرف پروتئین‌های با کیفیت بالا مانند تخم‌مرغ، ماست یونانی و گوشت بدون چربی در وعده صبحانه می‌تواند کاهش وزن را افزایش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار تهران گفت: کسانی که در آشوب‌های اخیر نقش فعال لیدری داشته اند ضمن اینکه باید پاسخگوی خرابی‌ها باشند در ریختن خون شهدا سهیم هستند و بدانند در هر سوراخ موشی که پنهان شده باشند قطعا با آنها برخورد خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: قاچاقچی گیاهان دارویی در تعزیرات حکومتی دزفول به بیش از 600 میلیون ریال محکوم شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه اخیر شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به اقداماتی که از جانب برخی چهره‌های مشهور برای تحریک جوانان به اغتشاش‌آفرینی صورت می‌گیرد، گفته بود: کسانی با حمایت این نظام مشهور شدند و بجای اینکه در روز سختی در کنار مردم باشند با دشمن هم‌صدا شدند. در همین راستا؛ پیگیری‌ها از اعلام جرم مدعی‌العموم علیه برخی از سلبریتی‌ها...

خبرگزاری مهر

محمود شهریاری با صدور دستور قضائی به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن ساعتی پیش بازداشت شد.

خبرگزاری دانا

فائزه روشنی گفت: مردم از سلبریتی های کشورشان تبعیت می کنند، این افراد باید برای جامعه الگو باشند نه اینکه نان مملکت را بخورند و برای غرب طنازی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قراین و شواهد نشان می‌دهد بعد از حادثه فوت مهسا امینی که اتفاق افتاد، دشمن با یک آمادگی بر بستر این موضوع سوار شد و به میدان آمد و هم علیه تمامیت نظام و امنیت مردم اقدام کرد. کسانی که به قصد براندازی به میدان آمدند غصه هیچ‌کس را نمی‌خورند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی براین باورند که کودکان به رشدشان ادامه می دهند تا زمانی که به سن 25 ساله رسیدند. تاکنون هیچ سند علمی برای اثبات این باورها ارائه نشده است.

وب‌گاه الف

مجلس یادبود مرحوم امین تارخ با حضور جمعی از هنرمندان و خانواده این هنرمند فقید در تهران برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش درباره جبران کمبود نیرو در این وزارتخانه توضیحاتی ارائه کرد.