جمعه 31 فروردین 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسن عابدینی مجری صدا و سیما در صفحه شخصی خودش روایتی را از بعد دیدار با سردار حاجی زاده به تصویر کشیده است.

وب‌گاه عصر ایران

احسان علیخانی مجری معروف با انتشار یک سلفی تازه به انتشار تصویری فیک از خودش واکنش داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مخاطبان کودک شو نه برای دیدن سلبریتی‌ها، که برای تماشای خانواده‌هایی شبیه به خودشان این برنامه را تماشا می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس صدا و سیما در مراسم تجلیل از برنامه‌سازان رمضان و نوروز به این نکته اشاره کرد: رسانه ملی در مدتی کوتاه دو مرتبه مورد تفقد و تحسین رهبری معظم انقلاب قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

مجری سابق صداوسیما ویدئویی از گفتگوی قدیمیِ ابراهیم رئیسی در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری را در حساب کاربری خود در توئیتر بازنشر کرده که مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عادل فردوسی پور گفت: هفته‌های آخر خیلی حساس و جذاب و دیدنی شده و فکر می‌کنم خوب شد جلوی بیانیه‌نویسی‌ها را گرفتند. به گزارش عرشه آنلاین، عادل فردسی‌پور گزارشگر سابق صدا و سیما در حاشیه یادبود عبدالقدیر آب‌پرور به بیانیه‌نویسی‌های تیم‌های لیگ برتر واکنش نشان داد. به گزارش روبرونیوز عادل فردوسی‌پور در حاشیه بازی صبح امروز بین تیم‌های رسانه ورزش و پیشکسوتان فوتبال ایران به مناسبت یادبود...

وب‌گاه عصر ایران

علی رغم فیلترینگ جمعیت بسیار زیادی در کشور از این شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده استفاده می‌کنند و هم مردم و هم فیلترکنندگان به این نکته واقف هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس رسانه ملی گفت: سندتحول، میثاق‌نامه دوره مدیریتی جدید است و با قاطعیت دنبال خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، از مرگ 6 کارگر غیرایرانی در حریق اتاقک کارگری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پایانه شرق در اثر انفجار کپسول گاز 6 نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عادل فردوسی‌پور در حاشیه دیدار تیم رسانه ورزش و تیم پیشکسوتان درباره لیگ قهرمانان اروپا و شرایط فوتبال ایران و لیگ برتر صحبت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مجلس وحدت مسلمین بلوچستان با اشاره به بازتاب حملات موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در رسانه‌های بین المللی گفت که به گزارش بی بی سی، این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که این یک حمله بسیار گسترده و تاریخی به اسرائیل بود. رئیس مجلس وحدت مسلمین بلوچستان گفت: در نتیجه حمله ایران، گنبد آهنین اسرائیل به طور کامل تخریب شده است، در حالی که تعداد تلفات و مجروحان زیاد است. علامه سید ظفر عباس...

وب‌گاه عصر ایران

خاطره تلخ ژیلا صادقی از برنامه «دورهمی» مهران مدیری مورد توجه قرار گرفته است. ژیلا صادقی در برنامه برمودا گفت: من بعد از برنامه «دورهمی» خیلی آسیب دیدم. من اگر در «دورهمی» خیلی شاد بودم، واقعاً شاد نبودم. چون مردم در دوران کرونا در شرایط بد بودند، دلم نمی‌خواست از غصه‌هایم بگویم.

وب‌گاه عصر ایران

رضا رشیدپور، مجری سابق صداوسیما ویدئویی از گفتگوی قدیمیِ ابراهیم رئیسی در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری را در حساب کاربری خود در توئیتر بازنشر کرده که مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیل روز گذشته در دبی، پایتخت امارات متحده عربی، چنان این شهر را درنوردید که بزرگراه‌ها و خیابانها به رودخانه‌های خروشان تبدیل شدند. سیل روز گذشته در دبی، پایتخت امارات متحده عربی، چنان این شهر را درنوردید که بزرگراه‌ها و خیابانها به رودخانه‌های خروشان تبدیل شدند.