شنبه 1 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در سطح جهان، حدود 2میلیارد نفر بین سال‌های 1997 تا 2012 متولد شده‌اند و به همین ترتیب بخشی از نسل موسوم به «زد» محسوب می‌شوند. در آمریکا و بریتانیا نسل زدی‌ها نزدیک به یک‌پنجم جمعیت این کشورها را تشکیل می‌دهند و با سهم کودکان متولدشده در دوره موسوم به انفجار جمعیتی (baby boomers) رقابت می‌کنند. به گزارش نشریه اکونومیست، در هند و نیجریه تعداد جوانان بسیار بیشتر از افراد مسن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجری معروف به انتشار تصویر فیک از خودش واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

تحلیلگر اسرائیلی در گفت و گو با بی بی سی گفت: وزیر امنیت ما، لات کوچه خلوت است.

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

خبرگزاری تسنیم

علی بخشی‌زاده به طرح راه‌اندازی رادیو بانوان اشاره کرد که امیدواریم سازمان صدا و سیما به این نتیجه برسند رادیو بانوان را راه بیندازند.

خبرگزاری تسنیم

عباسیان توسط هلاکوخان مغول نابود شدند؛ در دوران تاریک 500 ساله آنها انحراف‌هایی نظیر علنی شدن فسق و بی بند و باری و عدم توجه به اخلاق ایجاد و شدید‌ترین خشونت‌ها علیه بنی‌هاشم اعمال شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس شبکه خبر مدعی شد: ریزپرنده ها توسط «عوامل نفوذی» از «داخل کشور» پرواز داده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مقابله پدافند هوایی با چند ریزپرنده در شرق اصفهان و ادعای اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد./ صدا و سیما

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است ایسنا: شنیده شدن صدای شلیک مربوط به پدافند هوایی برای مقابله با ریزپرنده‌ها بوده است و اخبار مربوط به تهاجم خارجی علیه ایران و انفجار در برخی نقاط کشور نادرست است. شبکه خبری المیادین به نقل از منابع ایرانی تصریح کرد: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فواد ایزدی، کارشناس مسائل بین الملل، با اشاره به شنیدن صدای انفجار در اصفهان و برخی ادعاهای مطرح شده از سوی اسرائیل در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: «اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسانه ملی برنامه و سریال‌های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 تدارک دید که می‌توانید آمار بازدید آن‌ها را مشاهده کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری فارس و صداوسیما از امنیت کامل تاسیسات هسته‌ای اصفهان خبردادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از ساعاتی قبل خبر انفجار در آسمان اصفهان منتشر شد و خبرگزاری های داخلی و رسانه های خالی به پوشش آن پرداختند. مقام ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان اما در واکنش به این مسئله گفت: شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

به مراسم کوچک و خودمانی ای دعوت شدیم که قرار بودجشن کوچکی باشد برای تعدادی از زنان کودکان. زنان جوانی که 12 سال پیش همسرانشان به شهادت رسده بودند و مادرانی که همچنان وقتی از پسرانشان روایت می کنند اشک در چشمانشان می نشیند.

وب‌گاه 55 آنلاین

احسان علیخانی به عکسی که از وی منتشر شد واکنش نشان داد و عنوان کرد فتوشاپ است. احسان علیخانی برای اثبات این حرف یک سلفی از خود به اشتراک گذاشت.