پنج‌شنبه 3 آبان 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه گسترش

به علت طولانی شدن مراحل آماده سازی و فیلمبرداری قسمت پایانی سریال «داریوش» پخش نخواهد شد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

بر اساس آخرین نظرسنجی ایسپا میزان استقبال شهروندان (که دانشجوی دانشگاه های دولتی هستند) از تلویزیون برای تماشای فیلم و سریال با چند پله سقوط به رده چهارم رسیده است و رقابت تنگاتنگی با ماهواره دارد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز پنج‌شنبه جهان شاهد یک لحظه تاریخی بود: دولت بریتانیا اعلام کرد که کنترل مجمع‌الجزایر چاگوس را به موریس واگذار خواهد کرد. این تصمیم، نقطه پایان بر یکی از طولانی‌ترین مناقشات دیپلماتیک میان دو کشور است.

خبرگزاری تسنیم

طبق گزارش مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) 79.5 درصد دانشجویان هر روز برای گذران اوقات فراغت، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مجازی را رصد می‌کنند، میانگین حضور آنها در این شبکه‌ها حدود چهار ساعت در روز است.

خبرگزاری تسنیم

ضرغامی می‌گوید که شلیک ایران مستقیم، دقیق و قاطع ایران به تل‌آویو نهایت شجاعت و اقتدار ایران را نشان داد و عملیات وعده صادق 2 با توجه به ویژگی های بارزی که داشت، جام اخلاق و شجاعت را همزمان کسب کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

این پرونده در نهایت در ماه گذشته و با حکم دیوان عالی کشور مختومه اعلام شد و مدیرعامل آپارات از اتهامات مطرح شده تبرئه شد.

وب‌گاه گسترش

با نزدیک شدن به قسمت‌های پایانی سریال «طوبی»، سریال «هشت پا» جایگزین آن خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

از 9 سال پیش و در پی شکایت سازمان صدا و سیما از آپارات، پرونده‌ای در قوه قضاییه تشکیل شد که آپارات را به دلیل انتشار محتواهای صدا و سیما و نقض مالکیت فکری این سازمان متهم می‌دانست، حکمی که طی سال‌های بررسی در دادگاه‌های بدوی و تجدید نظر تایید شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور فرمانده کل سپاه گفت: 90 درصد موشک‌ها به اهداف تعیین شده برخورد کرد، البته قبل از آن حملات سایبری داشتیم که موجب اصابت موشک‌ها به طور دقیق به اهداف شد.

خبرگزاری تسنیم

مشکل امروز تلویزیون کجاست؛ بازیگر، فیلمنامه، مدیر یا رقبا؟ در این گزارش به واکاوی عللِ کم‌مخاطب شدن صداوسیما می‌پردازیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال بانوان ایران و دارندگان تنها مدال برنز این رشته در بازی‌های آسیایی 1966 بانکوک با مدیرعامل صندوق دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه الف

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به «عملیات وعده صادق 2» گفت: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به شدت از این حمله غافلگیر شدند، در این حملات آشیانه «اف 35»‌ها و پایگاه نظامی‌شان هدف قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

دانلود جوکر 2 فصل 3 قسمت 1 آقایان کامل، دانلود جوکر آقایان قسمت 1، جوکر 2 فصل 3 آقایان قسمت 1 حجم رایگان، در این گزارش مشاهده کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس حکم نهایی منتشرشده، از آنجا که آپارات فعالیت میزبان‌محور دارد و از محیط میزبان و کاربران با رعایت قوانین سایت نسبت به بارگذاری محتوا اقدام می‌کند، مسئولیت آن هم مطابق مقررات جاری استنادی برعهده کاربر است. در نتیجه از اتهام نقض حقوق مؤلف مبراست.