شنبه 6 مرداد 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه فرارو

نوشیدنی بیسکوییت و بستنی نوعی نوشیدنی خنک و خوشمزه کافی شاپی است که از ترکیب بستنی و بیسکوییت با شیر تهیه می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عصر ایران

پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی امسال در شبکه نمایش خانگی اکران می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی امسال، در شبکه نمایش خانگی اکران می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان با مسئولان باشگاه استقلال برای پیوستن به جمع آبی‌پوشان به توافق رسید.

خبرگزاری مهر

چهاردهمین نشست بچه کتابخون‌ها با عنوان «قصه آن اتفاق بزرگ» امروز یکشنبه 24 تیر در کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

یک گزارش جدید هشدار می‌دهد که 17 زن در 9 ایالت امریکا پس از تزریق بوتاکس تقلبی بیمار شده‌اند که از این تعداد، 13 نفر هنوز در بیمارستان بستری هستند و یک مورد نیز برای ادامه حیات به دستگاه تنفس مصنوعی نیاز دارد.

خبرگزاری مهر

رییس جهاددانشگاهی گفت: در انتخابات اخیر برخوردی که با نظرسنجی‌ها صورت گرفت، برخورد مناسبی نبود. اگر بر اساس این آمارها برنامه‌ریزی صورت می‌گرفت، شاید نتایج نهایی انتخابات شکل دیگر بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد پیری، عضو هیئت‌مدیره سکوی تامین مالی جمعی کارن‌کراد / در دنیای پررقابت کسب‌وکار، جلب نظر سرمایه‌گذاران برای ایده‌های نوین، نقشی حیاتی در مسیر موفقیت ایفا می‌کند. در این میان، ارائه طرح‌های تجاری جذاب و متقاعدکننده، مهارتی کلیدی به‌شمار می‌رود.

خبرگزاری مهر

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در سال 1402 شاهد کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران بوده‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌پیراهن چند ده میلیونی بهرنگ علوی به یکی از حواشی پربحث برنامه احسان علیخانی تبدیل شده است. بالاخره علوی مجبور شد درباره قیمت واقعی این پیراهن توضیح دهد. پیراهن چند ده میلیونی بهرنگ علوی به یکی از حواشی پربحث برنامه احسان علیخانی تبدیل شده است. بالاخره علوی مجبور شد درباره قیمت واقعی این پیراهن توضیح دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است درباره وضعیت جسمانی خود بیان کرد: در حال حاضر روی ویلچر هستم یا با واکر راه می‌روم و یک ماهی باید دوره نقاهت را بگذرانم به هر حال جا به جایی برایم سخت است اما خدا را شکر حالم بهتر است.

وب‌گاه تابناک

صحبت‌های عادل فردوسی‌پور، رامبد جوان و سروش صحت درباره برنامه سابقشان در تلویزیون، عناوین پربیننده‌ای را به یاد می‌آورد که طی سال‌های اخیر تعطیل شدند و جایگزین درخوری نیافتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان