جمعه 21 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه مشرق نیوز

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور در یکی از روزهای 2 یا 3 بهمن برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

استاد دانشگاه تهران گفت: شبکه های ماهواره ای در ادامه سیاست های تکمیلی انگلستان عمل می کنند تا راهبرد انفجار از درون را در ایران شکل بدهند.

وب‌گاه عصر ایران

«هفت» قرار است بعد از 10 سال از شبکه سه سیما کوچ کند و به شبکه نمایش برود.

خبرگزاری مهر

سمنان - استاندار سمنان با بیان اینکه اصلاح نقاط حادثه خیز در محورها و شهرها باید در اولویت باشد، گفت: اجرای پروژه ملی آزاد راه حرم تا حرم تسریع شود.

وب‌گاه عصر ایران

به احتمال زیاد بلیت‌هایی که پیش‌فروش می‌شود فاقد نام فیلم‌ها خواهد بود و تنها زیرگروه، سینما و سانس نمایش فیلم‌ها بر روی آن‌ها قید شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: برنامه سینمایی «هفت» با تمرکز بر اخبار، حواشی و تحلیل های سینمایی، یک دهه است که از شبکه سه سیما پخش می‌شود اما بنا به تصمیم مدیران تلویزیون، حالا قرار است این برنامه به شبکه‌ای دیگر منتقل شود؛ خبری که فعلا در حد چند جمله باقی مانده و جزییاتی در این زمینه اعلام نشده است. با این همه پیش بینی می شود «هفت» ِ جدید با تحولات اساسی از جمله تغییر در مجری و ساختار همراه باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سرگذشت تلخ دختر دانشجوی رشته پزشکی او 21 پسر را گول زد

وب‌گاه عصر ایران

عضو شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم ابت حواشی ناشی از استخدام‌ها گفت: شهردار نمی‌تواند خارج از مجموعه کسی را وارد شهرداری کرده و همزمان او را به عنوان مدیرعامل استخدام کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

الزامات دستور وزیر کشور برای پیگیری انتصاب فامیلی در شورای شهر چیست و چه چیزی در این قضیه باید دقیقا مشخص بشود؟!

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: تهران - ایرنا - سریال‌های «نون خ4» به کارگردانی سعید آقاخانی، «رستگاری» ساخته ده‌نمکی و فصل دوم «آقای قاضی» جزو گزینه‌های احتمالی آنتن نوروزی تلویزیون هستند. نسخه سریالی «موقعیت مهدی» با نام «عاشورا» ساخته هادی حجازی‌فر و فصل سوم «وضعیت زرد» هم ممکن است در جدول پخش قرار بگیرد.

وب‌گاه عصر ایران

حمیدرضا جلایی‌پور گفت: حکومت با این سیاست‌های غلط انبوهی از جوانان عاصی، بی آینده، بیکار و خشمگین را تولید کرده است. شما چه انتظاری از جوان خشمگین و بی آینده دارید. متأسفانه در چنین فضایی فحش ابزار اعلام نارضایتی می‌شود و پدران و مادران هم می‌ایستند و گوش می‌کنند؛ لذا در این موضوع باید به علت توجه کرد نه معلول.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حضور پررنگ دختران در دانشگاه‌ها می‌طلبد تا بخشی از فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی نیز رنگ و بوی دخترانه به خود بگیرد؛ اما اینکه دختران چقدر توانسته اند در هسته مردانه تشکل‌ها برای خود جای پا باز کنند و به تبع آن پیگیری مطالبات زنان و دختران را در اولویت فعالیت‌های تشکلی قرار دهند مسئله‌ای است که باید مورد واکاوی قرار بگیرد. شواهد امر نشان می‌دهد که امروز...

وب‌گاه ورزش سه

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور در یکی از روزهای 2 یا 3 بهمن برگزار می شود.

وب‌گاه عصر ایران

سریال‌سازی در میدانی بزرگ و پرهزینه، محل آزمون و خطای هیچ کارگردانی نیست؛ حتی کارگردان صاحب‌نامی مثل ابراهیم حاتمی‌کیا! اینجا جای ریسک‌پذیری نیست، جای اطمینان است. خود او بعد از سریال «حلقه سبز» به اینکه سریال‌ساز خوبی نیست، اعتراف کرده و گفته بود: «به این نتیجه رسیدم که سریال‌ساز نیستم. من مثل خلبانی‌ام که 90دقیقه می‌تواند بپرد و توانایی پرواز بلندمدت را ندارد.»