شنبه 8 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کشور با اشاره به اقدامات برخی چهره‌های هنری و ورزشی در ایام اغتشاشات گفت: هیچ کس مجاز نیست اقدام خلاف قانون انجام دهد و اگر اقدام این افراد مجرمانه بوده، دستگاه قضائی باید با آنها برخورد کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: علاقه‌مند هستم یکبار برای همیشه تفاوت بین فوتبال که جامعه پسند است و رشته‌های دیگر که باعث افتخار می‌شوند، مشخص شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری قاتل فراری در ارومیه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: مهدی رسولی مداح اهل بیت (ع) در واکنش به توهین فرهاد ظریف بازیکن والیبال به حضرت زهرا (س) پیام امام خمینی (ره) در 9 بهمن ماه سال 67 نسبت به پخش مصاحبه‌ای در صداوسیما را بازخوانی کرد.

خبرگزاری دانا

دو فیلم جدید «ملاقات خصوصی» و کمدی سیاسی «چپ راست» راهی اکران سینماها شده اند و با توجه به زمان اندکی که از اکران آنها می گذرد، آمار گیشه نشان از استقبال به نسبت خوب مخاطبان از این دو فیلم دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سعیدی گفت: این اعتراض صرفاً به قول آقایان جیع بنفش معاندین نیست، دلسوزان نظام می‌گویند این همه اعتبار و بودجه‌ای که تا امروز صرف صداوسیما شده خروجی‌اش چیست؟ قطعا به عنوان یکی از خادمین ملت تمام تلاش خودم را خواهم کرد که نه تنها این بودجه افزایش پیدا نکند بلکه مسئولان صداوسیما باید توضیح دهند تا الان این همه اعتباری که برای‌شان گذاشتند نتیجه‌اش چه بوده است؟

وب‌گاه عصر ایران

به دلیل همزمانی تاریخ اعلام قبلی با برگزاری کنکور سراسری و اعمال محدودیت‌های اینترنتی و همچنین عدم تحقق برخی از شرایط، ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع که قرار بود 30 دی سال جاری انجام شود به زمان دیگری موکول شد که متعاقبا در این زمینه اطلاع رسانی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی باشگاه گیتی‌پسند درباره حواشی ایجاد شده پس از پیروزی تیم والیبال این باشگاه مقابل نیان الکتریک مشهد، مربی و بازیکن این تیم را شروع‌کننده این حواشی معرفی کرد.

خبرگزاری مهر

برخی دانشگاه های پایتخت وضعیت برگزاری امتحانات فردا را اعلام کردند.

وب‌گاه عصر ایران

فقط سرما نیست. در خیلی از کارها مردم خودشان می توانند به خودشان یاری برسانند منتها گاهی افرادی تصور می‌کنند خودشان بیشتر از مردم می‌توانند

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: جاسوس انگلیسی که اخیرا اعدام شده است، گرایش اصلاح طلبی داشته و به دفعات به تبلیغ برای روحانی و دفاع از ظریف و عملکرد دولت قبل که به «دولتِ اصلاح طلبان» مشهور بود، اقدام کرده است.

خبرگزاری تسنیم

ماه چهره خلیلی در روزگاری که بیشتر هنرمندان فرزندان‌شان را در خارج از کشور به دنیا می‌آورند، همه افتخارش این بود که برای فرزندش شناسنامه ایرانی گرفت.

خبرگزاری تسنیم

25 دی‌ماه در تقویم به نام «خانواده» نامگذاری شده؛ همان جایگاهی در جامعه که تلویزیون و سینما باید بیشتر خودشان را به آن نزدیک کنند.

خبرگزاری تسنیم

علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش در کنار تأکید بر همکاری با بنیاد علم ایران به این نکته اشاره کرد که شبکه آموزش در نظر دارد قرارگاه علمی آموزشی و فناوری را در سازمان صدا و سیما فعال کند.

خبرگزاری تسنیم

مراسم ترحیم ابوالفضل طباطبایی مجری فقید تلویزیون به دلیل شرایط نامساعد جوی به زمان دیگری موکول شد.