یک‌شنبه 13 خرداد 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

درحالی فروش فوری اخیر سایپا بدون قرعه کشی انجام شد، که عملا به دلیل اختلال شدید نرم افزاز فروش و تقاضای زیاد، تنها کسانی که به اینترنت پرسرعت دسترسی داشتند، خرید کردند و دست اقشار ضعیت از این فروش کوتاه ماند. آیا بهتر نیست قرعه کشی برگردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گل محمدی، سرمربی پرسپولیس خواهان جذب مهاجم برای تقویت خط حمله تیمش شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از واریز دو مرحله یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، برخی از اعضای اقتصادی دولت احتمال تبدیل آن به کالابرگ الکترونیکی را مطرح کردند. اما شب گذشته ابراهیم رئیسی اعلام کرد که فعلا موضوع کالابرگ منتفی است و تا وضع کالا برگ اطمینان بخش نشود، پرداخت یارانه نقدی معیشتی ادامه پیدا می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردی که یک سال پیش پس از قتل همسرش، جنازه او را در حیاط خانه دفن کرده بود به دام پلیس افتاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت امروز دلار در صرافی‌ها اعلام شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین صادقی، پدر آرش صادقی، در توییتر خود از صدور حکم دادگاه او خبر داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور با بیان اینکه انسان نمازخوان علاوه بر آثار فردی، آثار اجتماعی فراوانی هم دارد، گفت: نمازگزاران واقعی اهل کم‌کاری، فساد، پارتی‌بازی و روابط ناسالم اداری نیستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ولی اسماعیلی گفت: اگر ما بخواهیم در زمینه صندوق‌های بازنشستگی و پرداخت حقوق مستمری به مشکل نخوریم و مجبوریم 500 هزار میلیارد تومان برای حفظ صندوق‌ها از دولت بابت بدهی‌هایش بگیریم و راهی نداریم جز اینکه که هم شرایط بازنشستگی و هم میانگین حق بیمه چند سال آخر بازنشسته‌ها را اصلاح کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وظیفه ما این است که مردم احساس کنند در سایه انقلاب اسلامی می توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند تا بتوانند به عبادت و بندگی خدا بپردازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور گفت: هر کدام از مؤمنان احساس کردند در مجموعه‌ای نسبت به نماز کوتاهی می‌کنند، به ما گزارش کنند و بدانید که ملاک ارزیابی ما در پذیرش مسئولیت‌ها امر نماز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هانیه توسلی با انتشار متنی انصراف خود از حضور در جشنواره فیلم فجر امسال را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تقابل دوباره سروش رفیعی با فولاد خوزستان می‌توانست از جذابیت‌های بالایی برخوردار باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: نوشته اید که این کنگره می تواند گره گشا و حلال برخی از مشکلات اقتصادی در شرایط فعلی بوده و با بی‌اثر کردن تحریم، قدرتها را از فشار بیشتر خائف سازد. واقعاً؟ پس منتظر می مانیم تا شاهد گره کشایی و مشکل گشایی و بی اثر کردن تحریم ها باشیم و البته گوش به زنگ خوف قدرت ها از فشار بیشتر. فقط این اتفاقات که افتاد، خبر بدهید... از همه این قال و مقال ها بگذریم: جواب سوالات و انتقادات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بزرگترین دیوارنگاره کشور با طرحی از اسکناس هزار تومانی و با شعار «اعتبارش به اراده‌هاست» رونمایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اوکراین ادعاهای خود را درباره حضور پهپادی ایران در جنگ علیه این کشور تکرار کرد.