شنبه 8 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تداوم آموزش غیرحضوری مدارس در شماری از استان‌های کشور گفت: درخواستم از مسئولان به ویژه استانداران این است که غیرحضوری شدن مدارس، آخرین راهکار برای حل مسائل و مشکلاتمان باشد؛ چه برای آلودگی هوا، چه سرما و یا سایر موضوعات.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت دفاع با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.

وب‌گاه گسترش

از زمان آغاز درگیری نظامی میان روسیه و اوکراین، بارها اخبار مربوط به بحران تامین انرژی قاره سبز را در همین صفحه مرور کرده‌ایم و می‌دانیم که امروزه بسیاری از این کشورها، از جمله آلمان، برای جبران نیاز خود به استفاده از زغال‌سنگ روی آورده‌اند تا جایی که حتی در خبرها آمده؛ این کشور خود دست‌به‌کار استخراج این ماده معدنی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران گفت: مدیریت ترافیک صرفا بر عهده پلیس نیست و پاکسازی شبکه معابر در زمان برف و باران در شهرها بر عهده شهرداری و در راه‌ها بر عهده وزارت راه می‌باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پوشش زمستانه عجیب مجری صدا و سیما در آنتن برنامه زنده نظر کاربران را جلب کرد

خبرگزاری دانا

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تداوم آموزش غیرحضوری مدارس در شماری از استان‌های کشور گفت: درخواستم از مسئولان به ویژه استانداران این است که غیرحضوری شدن مدارس، آخرین راهکار برای حل مسائل و مشکلاتمان باشد؛ چه برای آلودگی هوا، چه سرما و یا سایر موضوعات.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جیپ در رای گیری 328 امتیاز گرفت. فولکس‌واگن آی‌دی. باز با 241 امتیاز دوم و نیسان آریا با 211 امتیاز سوم شدند. کیا نیرو، رنو آسترال، پژو 408 چهارم تا ششم شدند. سوبارو سولترا و تویوتا bZ4X، شاسی‌بلند الکتریکی که به طور مشترک توسط دو کارخانه ژاپنی ساخته می‌شود هفتم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: اگر عملکرد صداوسیما مطلوب بود و مردم راضی بودند، چه احتیاجی بود که برای توجیه نمایندگان مجلس برای اختصاص بودجه، نامه نوشته و دلیل آورده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد قوچانی روزنامه‌نگار و سیاست‌پژوه معتقد است اولین بار این خود صدا و سیما بود که با هدف تخریب دولت روحانی علی کریمی یا مهران مدیری را به جای امثال داریوش شایگان فیلسوف به عنوان مرجع فکری معرفی کرد و هم‌اکنون از رفتارهای آن‌ها ناراحت است.

وب‌گاه عصر ایران

در بحث سیاسی و اخبار که سال‌هاست صداوسیما زیر علم یک جریان خاص سینه می‌زند. هرکه مثل این نحله سیاسی حرف بزند، روی چشمان تلویزیون جا دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم‌های جاسوسی زیادی وجود دارند که بر اساس واقعیت ساخته شده‌اند و در این مطلب، به برخی از آن ها می پردازیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک کارشناس مسائل سیاسی در شبکه تهران گفت: تهدیدهای انگلیس توخالی است؛ اگر سفارتشان جمع شود ایران باید جشن ملی بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: متاسفانه در دوران کرونا افت تحصیلی در دانش‌آموزان همه دنیا مشهود بود. در فروردین که به آموزش حضوری برگشتیم ارزشیابی و تحلیل‌های ما نشان می‌داد که وضعیت حساس و نامناسب است.

خبرگزاری مهر

نماینده ادوار مجلس گفت: دشمن تصور می‌کرد اگر عمود خیمه انقلاب را بزند استواری نظام از بین خواهد رفت و این امر به لحاظ سیاسی منشأ تغییراتی در جامعه می‌شود.

خبرگزاری مهر

بنابر اعلام وزارت جهاد کشاورزی تولید زعفران نسبت به سال گذشته دست کم 20 درصد افزایش داشته است.