جمعه 30 شهریور 1403

رسمی: هافبک برزیلی رئال به گرانادا پیوست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رسمی: هافبک برزیلی رئال به گرانادا پیوست

رینیر ژسوس با قراردادی قرضی و یک ساله از رئال مادرید به گرانادا پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، رینیر در ژانویه سال 2020 پس از درخشش در فلامینگو توجه مدیران باشگاه رئال مادرید را به خود جلب کرد و با امضای قراردادی شش ساله راهی این باشگاه شد تا فرصت درخشش در اسپانیا و در ترکیب یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال دنیا را به دست آورده باشد.

اما این بازیکن هیچ وقت فرصت بازی در ترکیب تیم اول رئال را پیدا نکرد و درنهایت در سال 2022 با قراردادی قرضی و دو ساله به دورتموند رفت. او سپس در سال 2022 بار دیگر تصمیم گرفت به صورت قرضی راهی خیرونا شود تا فرصت بیشتری برای بازی در طول فصل به دست آورد.

این هافبک برزیلی فصل گذشته هم قراردادی قرضی را با فروزینونه به امضا رساند و در طول یک سالی که در این تیم حضور داشت در 22 بازی برای این تیم به میدان رفت و موفق شد دو گل هم برای آنها به ثمر برساند.

در روزهای اخیر بار دیگر بحث انتقال قرضی او از رئال به گرانادا مطرح شده بود و این باشگاه اسپانیایی دقایقی قبل به صورت رسمی اعلام کرد که رینیر را برای فصل 25-2024 به خدمت گرفته است تا او باز هم فرصتی برای نشان دادن توانایی‌هایش در رئال نداشته باشد اما امیدوار است که بتواند توانایی‌هایش را در ترکیب گرانادا به نمایش بگذارد.

رسمی: هافبک برزیلی رئال به گرانادا پیوست 2