شنبه 14 مهر 1403

رفع معضل مسکن با تفکیک وزارت راه؛ خانم وزیر به تعهدش عمل کند

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
رفع معضل مسکن با تفکیک وزارت راه؛ خانم وزیر به تعهدش عمل کند

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان"معضل مسکن کشور با تفکیک وزارت راه و شهرسازی رفع می‌شود، گفت: خانم صادق به تعهدش برای تفکیک وزارت راه عمل کند.

- اخبار اقتصادی -

سید مرتضی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در خصوص تفکیک وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی مسیر احداث مسکن و رشد این بخش را در کشور برای حل معضل مسکن مردم را رقم می‌زند، تفکیک وزارت راه و شهرسازی است.

وی افزود: تا زمانیکه موضوع راه، حمل و نقل و مسائل عدیده از جمله هواپیما، فرودگاه، راه‌آهن، کشتیرانی، حمل‌ونقل جاده‌ای و مسائل مختلف در وزارت راه و شهرسازی جلوی پای وزیر است و وی را درگیر این مباحث می‌کند، حتما ذهن وزیر را از بخش مسکن دور خواهد کرد.

وی ادامه داد: حداقل وقتی را که باید برای مسکن بگذارد، دچار اخلال می‌کند.

لزوم تفکیک راه و شهرسازی / اداره 25 معاونت توسط یک وزیر سخت است

وی اضافه کرد: پیشنهادم این است که خانم صادق بر اساس تعهدی که در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی داد و به واسطه تعهد و وعده‌ها توانستند اعتماد نمایندگان مجلس را کسب کنند، حتما اقدام عملی برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی به عمل بیاورد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی گام عملیاتی را برای تشکیل وزارتخانه مستقل برای مسکن و شهرسازی بردارد و موضوع مهم مسکن به‌عنوان یک ابرچالش در کشور به زودی حل شود.