شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر علمی کنگره نهم انجمن علمی روان‌شناسی ایران، از اعطا دو جایزه زنده یاد دکتر «رضا زمانی» به سه مقاله برتر پژوهش‌های آزمایشی در رشته روان شناسی از سال 1398 به بعد و جایزه دکتر «علی اکبر سیاسی» به دانش‌آموختگان دوره دکتری گرایش‌های روان‌شناسی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: گزگز شدن مکرر دست و پا دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که هر کدام از این دلایل درمان خاص خود را دارند. در این مطلب در مورد علت گزگز پا و راه‌های درمان و تغذیه مناسب برای کنترل گزگز دست و پا اطلاعاتی آورده شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر علمی کنگره نهم انجمن علمی روان شناسی ایران، از اعطای جایزه زنده یاد «علی‌اکبر سیاسی»، به دانش‌آموختگان دوره ی گرایش‌های روان‌شناسی خبر داد و گفت: این جایزه شامل فارغ‌التحصیلان ای روانشناسی از مهر 1400 تا شهریور 1402 می‌شود. به گزارش روابط عمومی انجمن روان‌شناسی ایران، سید محمدکاظم واعظ موسوی، دبیر علمی کنگره نهم انجمن روان‌شناسی ایران، که...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: متخصص بیماری‌های عفونی گفت: کودکان زیر پنج سال به طور ویژه نسبت به آنفلوانزا آسیب‌پذیر هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، «دوره گردها» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای طرح تناوبی تئاتر از 11 مهر ماه روی صحنه تالار هنر اجرا می‌شود. «دوره گردها» نمایشی شاد و آهنگین و برای کودک و خانواده طراحی شده است. در این نمایش کودکانی با شرایط متفاوت با این گروه روبرو شده و اتفاق‌های ویژه‌ای...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست دپارتمان روان شناسی آکادمی ملی کمیته پارالمپیک با حضور دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

الکسیس بکا بکا دیروز پس از سه ساعت و نیم تلاش برای خودکشی بالاخره منصرف شد تا یک روز تلخ برای فوتبال فرانسه ثبت نشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش «دوره گردها» به کارگردانی علی فروتن، از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تالار هنر به روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران مدال نقره‌ای این دانشگاه را به خانواده شهید صابر از جانبازان شهید و دانش آموخته این دانشگاه تقدیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تغییرات درباره افزایش مدرک تحصیلی رشته سلامت سالمندی، تغییر منابع و عنوان رشته در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1403 از سوی دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی اعلام شد. 1. منابع مجموعه امتحانی روانشناسی مجدد به روزرسانی شده است. 2. در رشته امتحانی سلامت سالمندی، دارندگان مدرک تحصیلی: مامایی، آموزش بهداشت، مدیریت توانبخشی، مدیریت...

وب‌گاه فرارو

روانشناسانی که رشد شخصیت در کودکان را مطالعه می‌کنند، اعتقادشان بر این است که این تمرینات اعتمادبه‌نفس اشتباه هستند. مسئله این نیست که اعتمادبه‌نفس مفید نیست. در واقع بسیاری از تحقیقات علمی نشان می‌دهد که افرادی که اعتمادبه‌نفس بالایی دارند؛ شادتر، سالم‌تر و موفق‌تر هستند.

وب‌گاه گسترش

آیا تا به حال دچار گزگز یا خواب رفتگی در پاهایتان شده‌اید؟ هر انسان سالمی ممکن است به صورت طبیعی هر از گاهی در پاهای خود احساس گزگز یا خواب رفتگی کند. هر انسان سالمی ممکن است به صورت طبیعی هر از گاهی در پاها و در موارد نادری در دست‌های خود احساس گزگز یا خواب رفتگی کند. اما برخی از افراد در برخی از اندام‌های خود خصوصاً در پاها به صورت مکرر احساس خواب رفتگی و گزگز می‌کنند. در چنین مواردی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: من فکر می‌کنم که جریانات سیاسی هنوز به یک پختگی کامل نرسیدند و بعضا در این فتنه تندروها افتادند. آنها می‌خواهند جامعه سرد و منفعل و مشارکت حداقلی باشد و برخی جریانات سیاسی متاسفانه دانسته یا نادانسته در این دام نیز افتادند و بی‌رغبتی اینها به جریان تندروی پایداری کمک می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه لولاچیان؛ دوره‌ای را سپری می‌کنیم که قرن اطلاعات و محتوا می‌نامند. در این قرن لحظه به لحظه شاهد بالا رفتن سرعت انتشار اطلاعات هستیم به همین دلیل تنوع در ارائه‌ی محتوا، یکی از نیاز‌های مهم مخاطبین است. برای مثال یکی از بهترین و محبوب‌ترین انواع محتوا که به سرعت جایگاه خودش را بین مخاطبین پیدا کرد، می‌توان پادکست را نام برد. از عمر کلمه پادکست...

وب‌گاه خبر آنلاین

درست است که اعتماد به نفس نیرویی قدرتمند و مفید است، اما روش‌های رایج آموزش آن مانند کتاب‌های خودیاریی یا تعریف‌های بیش از حد والدین از کودکان اغلب اشتباه هستند و می‌تواند آسیب‌رسان باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا تا به حال دچار گزگز یا خواب رفتگی در پاهایتان شده‌اید؟ هر انسان سالمی ممکن است به صورت طبیعی هر از گاهی در پاهای خود احساس گزگز یا خواب رفتگی کند.