شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری دانشجو

مسئول مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران از برگزاری همایش تخصصی روز جهانی سلامت روان خبر داد و گفت: در این همایش از 5 روانپزشک و روانشناس برجسته کشور تقدیر می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک روانشناس گفت: تا هنگامی که فضای رو در رو و همراه بودن برای دریافت خدمات روانشناسی وجود دارد چرا برخی فضای مجازی را انتخاب می‌کنند؟

وب‌گاه فرارو

کودکند، اما کودک کار. کودکی‌هایی که در میانه کوچه‌ها، خیابان‌ها و هیاهوی شهر‌ها گم می‌شوند؛ در غفلت بزرگ‌ترها. از کودکی قدوقامتش را دارند و حتی آرزو کردن، بلد نیستند. قامت‌های کوتاهی که به زور به سطل‌های زباله می‌رسند برای تفکیک پلاستیک‌ها از بطری و مقواها. قامت‌هایی که هنوز برای شیشه ماشین‌ها کوتاهند برای تعارف زدن گل و بسته‌های فال و آدمس‌شان. چشم که باز می‌کنند پشت چراغ‌قرمز‌های...

وب‌گاه عصر ایران

مطالعات روانشناسی نشان داده اند که افراد با گروه خونی های متفاوت، ممکن است خلق و خوی خاصی داشته باشد. / خبرآنلاین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمیله علم‌الهدی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: سردی روابط خویشاوندی، با افزایش تنهایی در قالب تک‌فرزندی، تک‌والدی، تک‌زیستی و همچنین ازدواج‌های خارج از تعهد، همه و همه واقعیت‌های زندگی است و کمابیش در همه‌جا دیده می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجرت خواه ناخواه افراد را درگیر مسائل و عوارض روحی - روانی می‌کند. عمق این مسائل و تبعات آن گاه برای فرزندان خانواده‌های مهاجر بیشتر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: جمیله علم الهدی همسر رئیس جمهور گفت: سردی روابط خویشاوندی، با افزایش تنهایی در قالب تک‌فرزندی، تک‌والدی، تک‌زیستی و همچنین ازدواج‌های خارج از تعهد، همه و همه واقعیت‌های زندگی است و کمابیش در همه‌جا دیده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همسر رئیس‌جمهور، آزادی‌خواهی را همچون عدالت‌طلبی و کمال‌جویی بخشی از ماهیت انسان دانست و گفت: علوم جدید آزادی را بشارت می‌دهند و فرهنگ آزادی‌خواهی را رونق می‌بخشند و دانشگاه و مدرسه مدرن، در کنار تأکید بر آموختن علم، فرهنگ آزادی‌خواهی را القا می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر به دنبال جواهری هستید که نشان‌دهنده شخصیت شما باشد، این تست روانشناسی به شما کمک می‌کند حلقه ایده‌آل خود را پیدا کنید! اگر به دنبال جواهری هستید که نشان‌دهنده شخصیت شما باشد، این تست روانشناسی به شما کمک می‌کند حلقه ایده‌آل خود را پیدا کنید! تست شخصیت شناسی یکی از روش‌های شناختی است که برای تعیین ویژگی‌های شخصیتی فرد استفاده می‌شود. در این تست، فرد با پاسخ دادن به سوالات مختلف،...

خبرگزاری تسنیم

«روان‌شناسی موسیقی» نوشته سوزان هلم با ترجمه سهند سلطاندوست از سوی انتشارات ققنوس منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» با کیفیت بالا از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود؛ همچنین برنامه جدید «نَقل و نُقل» به شبکه دو می‌آید و فصل جدید برنامه «حال خوب» هم در راه آنتن شبکه سلامت است.

وب‌گاه گسترش

نمایندگی لاماری اتوخسروانی و خیریه دوست اوتیسم در راستای مسئولیت اجتماعی روز 11 مهر رویداد مشترک را با هدف آشنایی و پذیرش کودکان اوتیسم توسط جامعه برگزار می کنند. اختلال طیف اوتیسم (ASD) یک اختلال عصبی و تکاملی است که بر نحوه تعامل فرد با دیگران، برقراری ارتباط، یادگیری و رفتار او تاثیر می‌گذارد. از این رو احتمال این وجود دارد در صورتی که جامعه با رفتار این افراد آشنایی نداشته باشد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با مطالعه اینفوگرافیک زیر می توانید به خصوصیات مربوط به گروه خونی خود پی ببرید.

وب‌گاه فرارو

برخی از افراد به شب زنده داری عادت دارند و سوال این است که شب زنده دارها یا افراد سحرخیز، شادتر هستند؟!