شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

احسان میرزایی کارگردان فیلم‌کوتاه «آدمی» از آثار حاضر در جشنواره فیلم‌کوتاه تهران می‌گوید: این فیلم به وقایعی می‌پردازد که در طول تاریخ بشر برای آدم‌ها اتفاق افتاده است. مخاطب فیلم هم می‌تواند این فرآیند را درک کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

چرخ سلامت روان جامعه لنگ می‌زند و آرامش روحی و روانی مردم دستخوش مخاطرات مختلف قرار دارد؛ درنتیجه چنین وضعیتی، بروز بیماری‌ها و اختلالات روانی نگرانی‌هایی را برای متولیان سلامت ایجاد کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو سازمان نظام روان‌شناسی گفت: اخبار نامعتبر به دلیل هیجان‌های منفی که ایجاد می‌کند می‌تواند توجه افراد بیشتری را جلب کرده و آسیب‌های بسیاری را برای فرد، دیگران و جامعه به دنبال داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، صبح امروز (18 مهرماه) در نشست فصلی معاونین و مدیران کل و دبیران شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر که با عنوان «نظام آموزشی و نقش آن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اعتیاد، راهبرد‌ها و راهکارها» برگزار شد، با اعلام آمادگی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای همکاری با ستاد مبارزه با مواد...

وب‌گاه فرارو

خوردن غذای خوب و صرف نوشیدنی همراه با گذراندن وقت به تفریح قاعدتا باید موجب اضافه وزن گردشگران شود. این قاعده، اما برای آمریکایی‌هایی که برای تعطیلات به اروپا می‌روند کمتر صدق می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

همسر فرزانه فصیحی بدون اینکه ربطی به کادر فنی و سرپرستی دوومیدانی داشته باشد، به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام شد و این در حالی بود که ورزشکاری مانند حسن تفتیان از نبودن مربی‌اش در هانگژو گله کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر فرزانه فصیحی بدون اینکه ربطی به کادر فنی و سرپرستی دوومیدانی داشته باشد، به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام شد و این در حالی بود که ورزشکاری مانند حسن تفتیان از نبودن مربی‌اش در هانگژو گله کرد. همسر فرزانه فصیحی بدون اینکه ربطی به کادر فنی و سرپرستی دوومیدانی داشته باشد، به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام شد و این در حالی بود که ورزشکاری مانند حسن تفتیان از نبودن مربی‌اش در هانگژو گله...

وب‌گاه فرارو

همسر فرزانه فصیحی بدون اینکه ربطی به کادر فنی و سرپرستی دوومیدانی داشته باشد، به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام شد و این در حالی بود که ورزشکاری مانند حسن تفتیان از نبودن مربی‌اش در هانگژو گله کرد.

خبرگزاری تسنیم

جنبش دفاع از حقوق زنان که ابتدا صرفاً جریانی اجتماعی و معترض به‌جایگاه زنان درجامعه و نظم مردسالار حاکم بود، کم‌کم به سمت نظریه پردازی و بررسی و تببین علمی وضعیت زنان گرایش پیدا کرد و اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 میلادی ضرورت نظریه پردازی آن مطرح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این نشست مشترک با روسای پژوهشگاه‌های حوزه وزارت علوم اظهار کرد: اینکه علم به فناوری و فناوری به تجاری‌سازی تبدیل شود، دقیقا مصادف حکمت است و حکمت یک مفهوم قرآنی است، برخی فلسفه را حکمت می‌دانند در حالی که فلسفه غیر از حکمت است، ممکن است در جا‌هایی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آتش نشانان مانع خودکشی دختر جوان در شهرک نفت تهران شدند / آتش نشانان مانع خودکشی دختر جوان در شهرک نفت تهران شدند. به گزارش عرشه آنلاین؛ آتش‌نشان تهرانی در اقدامی غافلگیرانه مانع خودکشی دختر جوان از روی یک ساختمان 5 طبقه شد.

وب‌گاه گسترش

افراد مختلف براساس نوع ذائقه خود و محیطی که در آن پرورش یافته‌اند به طعمهای متفاوتی علاقه داشته و از چشیدن آنها لذت می‌برند. اما بعضی طعم‌ها مانند طعم تندِ غذاها هستند که برای همه افراد لذت‌بخش نیستند. شاید ریختن فلفل قرمز تند در دهان یک فرد تنبیه به نظر برسد. اما برخی از افراد بنا به دلایلی این کار را دوست دارند. سالیان سال این موضوع دانشمندی را سر در گم کرده، زیرا به نظر می‌رسد نمی‌تواند...