شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه مشرق نیوز

یک کارشناس فوتبال معتقد است شاگردان مورایس باید مراقب انگولو کانته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در گردهمایی بزرگ اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، با ادای احترام به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بویژه شهدای دفاع مقدس و امام شهدا، گفت: دفاع مقدس یک قطعه مهم از تاریخ تمدنی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از استادان حوزه روانشناسی و مشاوره با قدردانی از سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل اعلام کردند: در شرایطی که بحران خانواده در کشورهای غربی بیداد می کند و مسائل مرتبط با انسانها و ارزش های اجتماعی با چالش های جدی مواجه است، «جنبش تعهد کشورها به حمایت از خانواده طبیعی» ابتکاری مهم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

او بسیار به «سلول‌های کوچک خاکستری» و «نظم و متد» حساس است و با آن‌ها پرونده‌ها و مسیر فکری‌اش را پیش می‌برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت سه شنبه 4 مهر 1402 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. فال تاروت روزانه متولدین فروردین

خبرگزاری مهر

7عنوان برتر مرحله نهایی بیست‌وهشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال 1402 به دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی رسید.

خبرگزاری دانشجو

کتاب «روان‌شناسی رانندگی» نوشته گراهام هول با ترجمه مجتبی پردل توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

پروین نماینده زن بیدار اما خاموش است؛ که شعر نجیب ایران را در گیر و دار غربگرایی دوران مشروطه به منصه ظهور می‌گذارد.

خبرگزاری مهر

کتاب «روان‌شناسی رانندگی» نوشته گراهام هول با ترجمه مجتبی پردل توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه فرارو

شواهد فزاینده‌ای وجود دارند که نشان می‌دهند تغییرات ساده و روزمره در زندگی ما می‌تواند مغز مان و نحوه عملکرد آن را تغییر دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «اکوایران» با آرش نصر اصفهانی، جامعه‌شناس، درباره نوع تعاملات شهروندان ایرانی و مهاجرانی افغانستانی گفت‌وگویی انجام داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: مرحوم آیت الله هاشمی‌رفسنجانی روز یکم مهر در مورد دادگاه «جاسوسان اسراییلی»، دادگاه «نوارسازان» و و برخی موضوعات مربوط به سیاست خارجی نوشته‌است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انجمن روانشناسی اسلامی از مواضع قدرتمندانه و عزتمندانه رییس جمهور در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد قدرانی و بر ضرورت تشکیل جنبش جهانی تعهد به خانواده تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لیست اسامی برگزیدگان مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور سال 1402 پس از بررسی، تعیین رتبه و اعطای مدال در شورای برنامه‌ریزی المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام شد.