شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: دختر امام‌جمعه ذی‌نفوذ مشهد که حالا عنوان همسر رئیس‌جمهور را هم یدک می‌کشد و ظاهرا بدش هم نمی‌آید که به همان نامی خوانده شود که در غرب، همسران رؤسای جمهور را به آن می‌خوانند، اولین زنی نیست که از دل یک خانواده سرشناس در جمهوری اسلامی وارد پشت پرده قدرت شد و البته حاشیه‌سازی کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست تخصصی «بررسی نحوه مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی کشور برای هم‌افزایی در تحقق سند توسعه وقف قرآنی» که صبح امروز 16 مهر با حضور معاونین سازمان اوقاف و امورخیریه، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون فرهنگی پرورشی وزارت آموزش و پرورش در سازمان اوقاف...

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از روسای پژوهشگاهها خواست در بازنگری نقشه جامع علمی کشور و مشکلات جامعه نقش فعال تری داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر و سخنگوی هیئت نظارت مرکزی بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور از تایید آیین‌نامه اجرایی انتخابات توسط هیات دولت و رد دادخواست ابطال آن توسط دیوان عدالت اداری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سیما فردوسی‌پور از کارشناسان مجرب در حوزه کودک و نوجوان اعتقاد دارد که امروز رسانه چه سینما و چه تلویزیون نقش خودش را در حوزه کودک به خوبی ایفا نمی‌کند و باعث شده مخاطبان به سمت ناکجاآبادی بروند که خسارت‌های زیان‌آوری را به دنبال دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

من شیفته «مقالات شمس» ام. نمی‌دانم چند بار آن را خوانده‌ام. زیاد. خیلی زیاد. آنقدر که حسابش دستم نیست. آنقدر که بسیارش را از برم.

وب‌گاه فرارو

همه ما می‌دانیم که آزار کلامی کودکان رسما نوعی بدرفتاری محسوب می‌شود، اما تحقیقات جدید در ایالات‌متحده و لندن نشان می‌دهد، فریاد زدن سر کودکان می‌تواند به اندازه آزار جنسی یا تنبیه جسمی مضر باشد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز سنجش آموزش پزشکی، تغییرات منابع و رشته‌های آزمون کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم‌پزشکی را طی دو نوبت در روز‌های چهارشنبه 5 مهر و دوشنبه 10 مهر ماه اعلام کرد. براساس تغییرات صورت گرفته، دانش‌آموختگان رشته‌های تحصیلی «مامایی»، «آموزش بهداشت»، «مدیریت توانبخشی»، «مدیریت توانبخشین، «مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی» می‌توانند در رشته «سلامت سالمندی»...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پروانه نجاتی بانوی شاعر کشورمان درباره شعرخوانی خود در حضور رهبری و اشعارش درمورد شهدا توضیحاتی داد.

خبرگزاری تسنیم

خبر درگذشت آتیلا پسیانی یعنی خداحافظی با هنرمندی که روی صحنه، جلوی دوربین سینما و تلویزیون کوله‌باری خاطرات ماندگار از خودش به جای گذاشت و رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افسردگی فصلی نوعی از افسردگی هست که فرد هر ساله در یک دوره خاص درگیر آن می‌شود. افسردگی فصلی نوعی از افسردگی هست که فرد هر ساله در یک دوره خاص درگیر آن می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، با شروع پاییز و فصل زمستان شاهد این هستیم که برخی از افراد دچار افسردگی فصلی می‌شوند. افسردگی فصلی نوعی از افسردگی هست که فرد هر ساله در یک دوره خاص درگیر آن می‌شود؛ که معمولا در پاییز و زمستان اتفاق می‌افتدو...

وب‌گاه خبر آنلاین

در هر جامعه‌ای که بر اساس عقاید خود در یک طیف سیاسی قرار بگیریم به احتمال زیاد در مورد مسائلی که برای ما مهم است نظرات سرسختانه‌ای خواهیم داشت.