یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

آمار کتاب‌های ثبت شده در بانک جامع اطلاعات خانه کتاب و ادبیات ایران از انتشار 9 هزار و 420 عنوان کتاب در مرداد سال 1402 خبر می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آمار کتاب‌های ثبت شده در بانک جامع اطلاعات خانه کتاب و ادبیات ایران از انتشار 9 هزار و 420 عنوان کتاب در مرداد سال 1402 خبر می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جلال چراغپور در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: اگر شما بازی‌های جوانان را ببینید، اکثرا با دعوا تمام می‌شود. همین لیگ یک و دو ما این شکلی است. بازیکنان پرخاش‌گری را یاد می‌گیرند و جزو اخلاق ثانویه‌شان می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شکل و شمایل لبخند فرد می‌تواند نشانه‌های مهمی درباره شخصیت، روحیه، و احساسات او باشد. لبخند نه تنها نشان‌دهنده حال و هوای ذهنی ماست بلکه می‌تواند ما را با احساسات و افکار عمیق‌تری که درون خود پنهان کرده‌ایم، آشنا کند.

وب‌گاه فرارو

شاید فکرش را نمی‌کردید، اما گفته می‌شود ماه تولد، بر برون‌گرایی و درون‌گرایی افراد اثر می‌گذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم غذایی علاوه بر سلامت جسم بر سلامت روانی افراد هم تاثیرگذار است. پژوهشگران دریافتند بین استفاده از غذاهای تخمیری و اضطراب اجتماعی رابطه ای مستقیم وجود دارد، یعنی افرادی که مقدار بیشتری از این خوراکی ها می خورند، علایم کمتری از اضطراب اجتماعی دارند

وب‌گاه 55 آنلاین

در سال 2017 مردی به نام جیمز ال. بروکس که یک خانه ساحلی در مالیبو، شهر ساحلی حومه غربی لس‌آنجلس آمریکا داشت، با ضرری 13 میلیون‌دلاری روبه‌رو شد و درس بزرگی به مردم آن منطقه ساحلی داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: وقتی شما از کلمه «تولید» استفاده می‌کنید، در این واژه دو وجه برجسته است؛ یک، تولید از اقتصاد می‌آید و وجه اقتصادی آن برجسته است. دوم، جنبه کمی و قابل شمارش بودن آن است. وقتی از تولید صحبت می‌کنید، باید قابل سنجه ریاضی و کمی باشد تا میزان آن را بسنجید. در اصطلاح «تولید علم» هر دوی این موضوعات روی علم بار شده است؛ در حالی که در سنت ما هیچ وقت با علم نه برخورد اقتصادی شده است...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، سید علی حسینی در نشست با اعضای گروه آموزشی روانشناسی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: با توجه به رسالت و ماموریت سلامت روان که بر عهده دانشگاه است، در این ماموریت دلگرم به شما عزیزان هستیم. گروه روانشناسی یکی از نقاط قوت دانشگاه است. حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شاملو و دیگر اساتید بازنشسته...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: برای اولین بار رشته «روانشناسی بالینی کودک و نوجوان» در مقطع دکتری تخصصی در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

درباره این که همه آدم‌ها نمی‌توانند خاص و عالی باشند و نپذیرفتن معمولی بودن می‌تواند طاقت آدم را تمام کند با یک روان‌شناس گفت‌وگو کردیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهارمین جایزه ملی کتاب سال جوانان، نامزد‌های مرحله پایانی خود را شناخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی همایش ملی با شرح و عنوان زیر برگزار می‌کند: فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران: روندها، چالش‌ها و راهکارها

خبرگزاری مهر

نامزدهای چهارمین جایزه ملی کتاب سال جوانان، توسط دبیرخانه این‌رویداد معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات همزمان با هفته پژوهش روز سه‌شنبه 21 آذر همایش ملی «فرهنگ، رسانه‌ها و تحولات نسلی در ایران» را در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می کند.