یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

به طور کلی روانشناسی به عنوان یک علم جوان هنوز سوالات زیادی را پاسخ نداده است و گاهی اوقات تعدد آرا به علت عدم قطعیت در برخی یافتهها می‌باشد. اما به طور خاص در جامعه ما یکی از آفت‌های این حوزه، فعالیت افراد فاقد صلاحیت و دانش می‌باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گاهی اوقات بحث در مورد اختلالات روانی دشوار است، تا حدی به این دلیل که دوستان و خانواده ممکن است بدترین تصور را از شنیده‌ها، تلوزیون و فیلم‌ها در مورد اختلال در ذهن خود مجسم کنند. اما این تصورات اغلب دقیق یا حتی محتمل نیستند. بنابراین اگر هر یک از ایده‌های رایج و البته نادرست را می‌شنوید یا حس می‌کنید، این گزارش می‌تواند برای شما مفید باشد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال کانادا تأکید کرد، به دلایل شخصی به پیشنهاد فدراسیون والیبال ایران پاسخ منفی داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حملات پانیک معمولا 2 تا چند دقیقه طول می‌کشد و بیشترین امار شیوع آن در سن 18 تا 34 سالگی می‌باشد. نکته قابل توجه این است که پانیک در خانم‌ها بیشتر دیده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پانیک یک حمله اضطرابی است که در آن فرد احساس می‌کند نمی تواند نفس کشیدن را ادامه دهد و لحظه مرگش فرا رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشکلات مالی می‌تواند بر سلامت روان شما تاثیر بگذارد و علل ریشه‌ای آن می‌توانند آسیب‌های جدی برای نسل‌های بعدی به وجود بیاورند.

خبرگزاری دانشجو

وزیر آموزش و پرورش گفت: نهضت تقویت خواهد شد به شرط آنکه بازیگر فعال نظام تعلیم و تربیت باشد و مسئولیت انسداد بیسوادی کشور را برعهده بگیرد.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: نهضت تقویت خواهد شد به شرط آنکه بازیگر فعال نظام تعلیم و تربیت باشد و مسئولیت انسداد بیسوادی کشور را برعهده بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که نهضت سواد آموزی راه حل اصلی انسداد بیسوادی در کشور است، گفت: سازمان نهضت سوادآموزی نه تنها تضعیف نمی‌شود بلکه تقویت می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم‌های سینمایی غبار زمان، صبح آخرین وداع، نجات لونا و در این گوشه دنیا امروز از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پانیک یک حمله اضطرابی است که در آن فرد احساس می‌کند نمی تواند نفس کشیدن را ادامه دهد و لحظه مرگش فرا رسیده است.

وب‌گاه فرارو

آمریکایی‌ها گزارش دادند که احساس خوب آن‌ها از موفقیت‌ها شدیدتر از احساس بدشان از شکست‌هاست. اما تایوانی‌ها این توهم مثبت را از خود نشان ندادند و حتی گزارش دادند که احساس بدشان از شکست‌ها شدیدتر از احساس خوبشان از موفقیت‌هاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از سال‌ها پیش این باور در میان مردم وجود داشت که افراد با میزان هوش مشخص متولد می‌شوند و در حقیقت تلاش اصلی انسان برای استفاده از همان میزان هوش در زندگی فردی و اجتماعی است، اما محققان ثابت کرده‌اند که هر انسانی می‌تواند با ترفندهای محرک و تقویت کننده هوش خود را افزایش دهد.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور طی حکمی رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.