یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

رئیسی در حکمی رئیس جدید سازمان نظام روانشناسی و مشاوره را منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در حکمی دکتر علی فتحی آشتیانی را به عنوان رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور در حکمی رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید ابراهیم رئیسی در حکمی رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت الله رییسی در حکمی علی فتحی آشتیانی را به عنوان رییس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور را منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی به مناسبت ایام اربعین و تعطیلات آخر هفته فیلم‌های نوستالژی و جدیدی همچون «قاسم»، «کتاب»، «عامل محرک»، «دختر ابدی» و «نبرد در دریاچه چانگجین 1» تدارک دیده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هوش مصنوعی بعد از خبرهای مربوط به چت جی‌تی و استفاده از آن توسط عامه مردم، شکل و شمایل جدیدی به خود گرفت و توجهات جامعه آکادمیک دنیا را جلب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حکم رئیس جمهور، علی فتحی آشتیانی به ریاست سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور منصوب شد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک روانشناس گفت: 65 درصد از کودکان در هفت سالگی دوست خیالی دارند و تا 11 سالگی هم ادامه خواهد داشت، البته این نشانه هوش اضافی نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مهدی رجبی با بیان دلایل استقبال از چهره‌هایی مثل سوپرمن و بتمن، معتقد است اگر کتاب‌های شاخص و موفق تبلیغ و در قالب‌های مختلف تولید شوند، خب بچه‌ها قطعاً قصه‌های ملی خودشان را با شور و علاقه دنبال می‌کنند و خواندن و تماشای آن‌ها برایشان ارجحیت خواهد داشت بر آثار غیرایرانی.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس مصوبات بیست و ششمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ با سوابق برای سال 1402 گزینش کدرشته محل‌های پذیرش صرفا تحصیلی و کدرشته محل‌های با آزمون به صورت یک جا انجام و در صورت احراز شرایط و ضوابط و نمره علمی لازم، یک کدرشته محل قبولی برای داوطلب اعلام می‌شود. همه متقاضیان، چه داوطلبانی که در جلسه آزمون سراسری سال 1402 حاضر بوده و چه غایب...

وب‌گاه خبر آنلاین

در گرما گرم روزهای غم بار فوت کارگران معدن زغالسنگ دامغان، تصادف زائران کربلای معلی و امثالهم خبر اخراج اساتید دانشگاهای کشور بعلت مسائل "اخلاقی" به نقل از آقای "مقیمی ریس دانشگاه تهران" یاد آور دادگاه تفتیش عقاید و انگیزاسیون قرون گذشته اروپا است.

خبرگزاری تسنیم

معاون مشاوران خانواده مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با بیان اینکه در سراسر کشور به بیش از 2 هزار مشاور خانواده پروانه اعطا شده، از راه‌اندازی 400 مرکز مشاوره در سراسر کشور خبر داد.