یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

اصفهان - در حاشیه هفتمین نشست نخبگانی از سلسله نشست‌های تفکر پیشگیرانه با موضوع توانمندساری محلات کم برخوردار، نقشه‌راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرداری اصفهان رونمایی شد.

وب‌گاه گسترش

دریافت نوبت رایگان متخصص زنان امکانی است که به راحتی در وبسایت پی جو برای عموم وجود دارد. برای استفاده از این امکان مفید تنها کافی است وارد سایت شوید.

وب‌گاه مشرق نیوز

برای کشوری که در معرض جنگ مستمر و همه‌جانبه شناختی است، «اعتماد مردم» مهم‌ترین دارایی است. وقتی نشود به مردم یک جامعه دروغ گفت آن وقت ماشین جنگ شناختی از کار می‌افتد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

یک دکتری انسان‌شناسی می‌گوید: «دانشگاه برای اخراج اساتید زن بهای کمتری می‌پردازد. رسانه‌ها خبر اخراج زنان را کمتر پوشش می‌دهند. وقتی هم که پوشش می‌دهند با این عنوان که یک استاد زن اخراج شد خبر را کار می‌کنند. یعنی انگار جنسیت زن چیزی مضاعف بر استادی او است. در مجموع فضای دانشگاه به گونه‌ایست که انگار اینجا یک قلمروی مردانه است و زن‌ها به عنوان ضمیمه‌ای در این قلمرو مردانه هستند. حتی...

خبرگزاری مهر

بررسی وضعیت ظرفیت پذیرش در دانشگاه‌های کشور در سال تحصیلی جدید نشان می‌دهد 83 درصد ظرفیت بدون آزمون‌ها همچنان خالی مانده است و دانشگاه‌های بزرگ در پذیرش بدون آزمون سهم بسیار ناچیزی دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خودکشی حالتی است که فرد سعی به خطر انداختن و گرفتن جان خود دارد؛ به طوری که از 100 مرگی که در جهان اتفاق می افتد یک نفر در نتیجه رفتار خودکشی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ بالای خودکشی در شمال غرب کشور است

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: کیومرث پوراحمد کارگردان، زهره فکورصبور بازیگر، آزاده نامداری مجری، شیده لالمی روزنامه‌نگار، افراد مشهوری هستند که در این سال‌ها خبر خودکشی آنها فضای شبکه‌های اجتماعی را به خود مشغول کرد.

وب‌گاه گسترش

ناهید محمدی - روانشناس

وب‌گاه فرارو

بسیاری از تعاملات اجتماعی بر فرض اعتماد متقابل شکل می‌گیرند، اما فریب، اعتماد را نقض می‌کند و خطر شک و تردید و بی‌اعتمادی را شکل می‌دهد. بررسی تجربی اعتماد و فریب می‌تواند چشم‌اندازی از آنچه باعث شکل‌گیری ترس و بی‌اعتمادی می‌شود، پیش روی ما قرار دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بعد از ماجرای محدودیت در تولید و توزیع کیت‌های غربالگری جنین که با واکنش و تکذیب سخنگوی وزارت بهداشت همراه شد، حالا پدرام پاک آئین در تازه‌ترین اظهار نظر پیرامون غربالگری جنین، مدعی شده که ذی نفعان غربالگری غیر استاندارد جنین، سالانه 1000 میلیارد تومان درآمد داشته اند که حالا از این درآمد بی نصیب مانده اند. وی ضمن تکذیب تولد نوزادان دارای ناهنجاری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت بهداشت، از درآمد 1000 میلیارد تومانی ذی نفعان غربالگری غیراستاندارد جنین خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت بهداشت، از درآمد 1000 میلیارد تومانی ذی نفعان غربالگری غیراستاندارد جنین خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پوران درخشنده، طیبه فلکیان و ابوالفضل همراه آثار بخش فیلم سومین دوره از جشنواره فیلم و عکس مادر را داوری خواهند کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سومین جشنواره فیلم و عکس «مادر» هیات داوران بخش عکس و فیلم خود را معرفی کرد.