پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تحلیل دقیق ویژگی‌های شخصیتی و سبک‌های رهبری کاندیدا‌ها می‌تواند نقشی تعیین‌کنند‌های در تصمیم‌گیری رای‌دهندگان ایفا کند. در کشور‌های توسعه یافته ابزار‌های معتبر روان‌سنجی مانند تست‌های NEO و MBTI به تحلیلگران سیاسی و جامعه کمک می‌کنند تا با بررسی عمیق‌تر شخصیت کاندیدا‌ها به عنوان یکی از ملاک‌های مهم تعیین کننده رفتار، بهترین فرد را برای این مسئولیت...

خبرگزاری مهر

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور جزییات برگزاری مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال 1403 را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس فرهنگسرای خانواده گفت: ویژه برنامه‌های هفته ملی خانواده با هدف اهمیت و عظمت ساختار خانواده از 11 تیر آغاز شده و تا 16 تیر در فرهنگسرای خانواده ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

هفتمین همایش بین‌المللی اربعین، هشتم مهر ماه 1403 با حضور دانشمندان جهان اسلام، در دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن ملکی، دبیر علمی هفتمین همایش بین‌المللی اربعین از برگزاری این همایش در دانشگاه علامه‌طباطبائی خبر داد و گفت: برگزاری همایش اربعین در دانشگاه به یک سنت تبدیل شده است. این همایش هر سال با محوریت یکی از دانشکده‌ها برگزار می‌شود و امسال نیز دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی عهده‌دار این وظیفه است. البته برگزار کننده اصلی همایش، دانشگاه است، به همین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساعت 2:30 بامداد دوشنبه 11 تیر، گزارش مرگ مشکوک زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های شمال تهران به بازپرس موسی رضازاده اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ترس یکی از مکانیزم‌های اصلی در هر انتخاباتی است؛ ترساندن مردم از رقیب و در نتیجه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب آن‌کسی که حضور خود را امن نشان داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

طلاق توافقی در تهران 41 درصد کاهشی شد؛ افزایش نرخ سازش بین زوجین در پی ارائه بیش از 100 هزار خدمت توسط مشاوره خانواده.

وب‌گاه عصر ایران

در دنیای امروز، بحث و گفتگو به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی تبدیل شده است. از محل کار گرفته تا خانه، ما دائماً در حال تبادل نظر و ارائه دیدگاه‌های خود در مورد موضوعات مختلف هستیم.

وب‌گاه گسترش

مشاوره می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی میان دانش و تجربه فرد مشاور و نیازهای فرد متقاضی عمل کند. با پیشرفت فناوری، مشاوره آنلاین به یک راهکار نوین و کارآمد تبدیل شده است.

خبرگزاری مهر

یکی از چالش‌های فقهی و البته مهم که نسبت به معامله رمزارزها مطرح است مسأله غرری بودن است که به نظر می‌رسد نمی‌توان با استناد به قاعده نفی غرر قائل به بطلان این معاملات شد.

خبرگزاری مهر

مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور جمعه 5 مرداد 1403 در 10 دانشگاه کشور برگزار می شود و راه یافتگان به این مرحله باید از امروز نسبت به انتخاب شهر محل آزمون اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در واکنش به رای دیوان عالی آمریکا درباره دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا گفت: هیچ کسی در این کشور بالاتر از قانون نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

اگر تابه‌حال به کسی فرصتی دوباره داده‌اید و از آن پشیمان شده‌اید، می‌دانید افرادی هستند که ظاهراً تغییری نمی‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طی سال‌های گذشته ما با افزایش نرخ طلاق مواجه بودیم و این نگرانی موجب شد تا قوه قضائیه و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه مسئولیت پیگیری نسبت به برقراری صلح و سازش در پرونده‌های خانواده و درمورد دعاوی که در محاکم خانواده طرح می‌شود را برعهده بگیرد. ده سال از تصویب قانون حمایت از خانواده می‌گذرد و طبق آمار در طی سه سال گذشته...