پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر به موضوعات روز علم روان‌شناسی علاقه‌مندید و خواهان مطالعه‌ی جدیدترین آثار در زمینه‌ی شناخت فردی هستید، کتاب نشخوار ذهنی را به شما توصیه می‌کنیم. تمامی دوست‌داران کتاب‌های خودیاری و مدیریت ذهن، از خواندن این اثر لذت خواهند برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست خودکشی درمانگران، نگاهی بین رشته‌ای توسط گروه جامعه‌شناسی پزشکی و سلامت انجمن جامعه‌شناسی ایران و انجمن انسان‌شناسی ایران با همکاری باشگاه اندیشه در تاریخ 27 خرداد 1403 برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

پس از برگزاری اولین مناظره اقتصادی بین 6 نفر از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، کارشناسان و اقتصاددانان ارزیابی های متفاوتی از این مناظره داشتند.

خبرگزاری تسنیم

عضو پیشین کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره مناظره اقتصادی نامزدهای ریاست جمهوری گفت: افرادی که به صورت تخصصی مباحث مطرح شده در مناظره را دنبال کردند، نکته خاصی به برداشتهای اولیه آنها اضافه نشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر اهل مطالعه کتاب‌های روانشناسی هستید این مطلب را از دست ندهید. فهرستی از بهترین کتاب‌های انگیزشی برای زندگی بهتر برایتان فراهم آورده‌ایم که شما را در این مسیر یاری می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ویژه‌نامه انتخاباتی ماهنامه سیاسی - دانشجویی «هفت‌تیر» به صاحب امتیازی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی (ره) منتشر شد. برخی از عناوین مقالات این شماره به شرح زیر است: آخرین دیدار... امیرپارسا مهران‌زاد / کارشناسی هوافضا دانشجوی تراز انقلاب اسلامی؛ حلقه میانی دولت و ملت سیدمحمود کمال‌آرا / کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل تقابل پاجوش و چنارها؛...

خبرگزاری دانشجو

به گزاش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، سید احمد فاضل‌زاده رئیس مؤسسه ISC گفت: بر اساس داده‌های بازه زمانی 2014-2024 پایگاه شاخص‌های اساسی علم (ESI)، 9 هزار و 19 دانشگاه و مؤسسه پژوهشی در تمامی حوزه‌های موضوعی حضور دارند که 134 دانشگاه و مؤسسه پژوهشی از جمهوری اسلامی ایران در این فهرست مشاهده می‌شود. تعداد دانشگاه‌ها و مؤسسات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زندگی ماشینی و پرهیاهوی امروز فرصت درنگ در خود و رشد را از بسیاری از ما گرفته است. زندگی ماشینی و پرهیاهوی امروز فرصت درنگ در خود و رشد را از بسیاری از ما گرفته است. به گزارش عرشه آنلاین؛ در این میان مطالعه بهترین کتاب‌های روانشناسی برای زندگی بهتر می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. ما در اینجا فهرستی از بهترین کتاب‌های انگیزشی برای زندگی بهتر برایتان فراهم آورده‌ایم که شما را در این مسیر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری، احداث مهدکودک در دانشگاه‌ها برای فرزندان کارمندان و اساتید نه تنها یک ضرورت اجتماعی است بلکه می‌تواند اثرات مثبت فراوانی را برای دانشگاه‌ها، کارکنان، و جامعه به همراه داشته باشد. براساس آمار‌های موجود، بیش از 60 درصد والدین شاغل با مشکل یافتن مراقبت مناسب برای کودکان خود مواجه هستند. این مسئله به خصوص در محیط‌های دانشگاهی که اساتید...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله در آئین افتتاحیه طرح‌های عمرانی چند منظوره گفت: ما حداقل نیا به 5 اردوگاه 5000 نفره داریم برای اینکه بتوانیم از این معضل 25 هزار نفر معتاد متجاهر در تهران عبور کنیم. وی افزود: این مراکز باید مراکز جامع باشد مراکزی که ما شاهد بهبویافتگی پایدار در آن‌ها باشیم و امروز افتخار می‌کنیم که این را به استحضار...

وب‌گاه مشرق نیوز

روز 23 خرداد برنامه‌های تبلیغاتی آقایان علیرضا زاکانی، سعید جلیلی و حجت الاسلام پورمحمدی از طریق تلویزیون پخش شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

هنر ظریف بیخیالی اثر مارک منسون: این کتاب روانشناسی برای آرامش ذهن، بر این موضوع تمرکز دارد که امکان رهایی از دغدغه‌ها وجود ندارد و این ما هستیم که آگاهانه انتخاب می‌کنیم به چه موضوعی فکر کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه زنده تلویزیونی «با مردم» گفت: 11 سال داشتم که با یکی از دوستان بزرگوار به دیدن آیت الله خامنه‌ای در روستای اخلمد مشهد مخفی بودند و ترجمه کتاب صلح امام حسن (ع) را انجام می‌دادند رفتم و با ایشان آشنا شدم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دانشگاه تهران، رؤسای دانشکده‌های مختلف و گروه‌های علمی را مأمور کرد تا جنبه‌های مختلف منظومه فکری مقام معظم رهبری در نامه به جوانان آمریکا و اروپا را تبیین کنند.