پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به تازگی محققان فنلاندی نوعی از فناوری را توسعه داده‌اند که به کمک آن رایانه‌ها امکان فهم احساسات انسان را به دست می‌آورند و تعامل‌های هوش مصنوعی ارتقا می‌یابند.

خبرگزاری تسنیم

اعضای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با حضور در بقاع متبرکه سراسر کشور اقدام به ارائه خدمات حقوقی رایگان به مراجعان کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه توجیهی دانشجویان کارشناسی ارشد عراقی با حضور قادر پریز، رئیس پردیس تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه‌طباطبائی، بابک یاری، رئیس مرکز امور دانشجویان بین‌الملل، نمایندگان مؤسسات پذیرش دانشجوی بین‌الملل و جمعی از دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه علامه‌طباطبائی در سالن آمفی تئاتر دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی برگزار شد. پریز در این نشست ضمن خیر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عزت نفس چیز پیچیده‌ای است. شناسایی فردی که عزت نفس دارد آسان است، اما گاهی تشخیص کمبود عزت نفس دشوار می‌شود. عزت نفس چیز پیچیده‌ای است. شناسایی فردی که عزت نفس دارد آسان است، اما گاهی تشخیص کمبود عزت نفس دشوار می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، افرادی که با کمبود عزت نفس دست و پنجه نرم می‌کنند، اغلب برای سرپوش گذاشتن روی این حس به رفتار‌های خاصی متوسل می‌شوند. ممکن است که سعی کنند با برخی...

وب‌گاه فرارو

افرادی که با کمبود عزت نفس دست و پنجه نرم می‌کنند، اغلب برای سرپوش گذاشتن روی این حس به رفتار‌های خاصی متوسل می‌شوند. ممکن است که سعی کنند با برخی اقدامات بیش از حد، سعی کنند ارزشمندی‌شان را به خود و دیگران اثبات کنند. این اقدامات می‌توانند شامل تلاش بیش از حد برای نشان دادن موفقیت‌ها یا قابلیت‌ها باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عزت نفس چیز پیچیده‌ای است. شناسایی فردی که عزت نفس دارد آسان است، اما گاهی تشخیص کمبود عزت نفس دشوار می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ افرادی که با کمبود عزت نفس دست و پنجه نرم می‌کنند، اغلب برای سرپوش گذاشتن روی این حس به رفتار‌های خاصی متوسل می‌شوند. ممکن است که سعی کنند با برخی اقدامات بیش از حد، سعی کنند ارزشمندی‌شان را به خود و دیگران اثبات کنند. این اقدامات می‌توانند شامل تلاش بیش...

وب‌گاه گسترش

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد که مراکز مشاوره آموزش و پرورش آماده ارائه خدمات مشاوره به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

نشریه انگلیسی نسبت به افزایش حمایت افکار عمومی ایران از قدرتمند شدن در منطقه، به اعتبار عهدشکنی‌ها و تهدیدهای غرب ابراز شگفتی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متقاضیان تحت عنوان مدرس آموزش خانواده با احراز شرایط خاص، تدریس یک یا تعدادی از موضوعات تخصصی خانواده در جهت آموزش والدین دانش‌آموزان را برعهده می‌گیرند. متقاضیان تحت عنوان مدرس آموزش خانواده با احراز شرایط خاص، تدریس یک یا تعدادی از موضوعات تخصصی خانواده در جهت آموزش والدین دانش‌آموزان را برعهده می‌گیرند. به گزارش عرشه آنلاین، وزارت آموزش و پرورش در راستای شناسایی نیروی انسانی متخصص...

وب‌گاه خبر آنلاین

فضای سیاسی جامعه نشان می‌دهد که نشاط سیاسی از جامعه رخت بر بسته است و ایجاد کانون های سیاسی متعارض هم جامعه را تشویق نکرده و مسکن هایی با چنین قدرتی نمی تواند از درد جامعه بکاهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در دنیای پر رقابت امروز، ارتباط با مشتریان و ایجاد اولین تماس موثر با آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از ابزارهای بسیار مهم و کاربردی برای ایجاد اولین تماس، استفاده از کارت ویزیت با طراحی منحصربه‌فرد و جذاب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهرابی با تاکید بر اهمیت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کودکان کار و خیابان که در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند، بر برنامه ریزی در حوزه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی منطقه در راستای پیشگیری از آسیب‌ها و توانمند سازی و مهارت افزایی کودکان کار تاکید کرد. شهرابی افزود: بر این اساس فعالیت‌های متعددی را با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه کودکان کار...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا تاجیک، تحلیلگر و تئوریسین اصلاح طلب می گوید: در دوران زوال گروه‌های مرجع و شخصیت‌های کاریزماتیک به‌سر می‌بریم. لذا دیگر نمی‌توان انتظار داشت که شخصی یا گروهی با دم مسیحایی خویش بتواند این شب انتخاباتی را به صبح و سحری تبدیل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاید این جمله را شنیده باشید که دوستان خانواده‌ای هستند که برای خود انتخاب می‌کنیم؛ اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی حضور این خانواده بیشتر شبیه یک بار باشد تا یک نعمت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور باید یک حرکت اجتماعی و یک نشاط سیاسی را مدیریت کند تا ارزش‌های انقلابی در جامعه عمق پیدا کند.