پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

تشخیص دروغ مملو از تعصبات است و دروغگویان خوب می‌دانند چگونه از آن سوء استفاده کنند. آنان می‌دانند که ما به دنبال چه چیزی هستیم و این چیزی است که آنان آن را کنترل می‌کنند. تماس چشمی خوب، لبخند پوشاننده، سخنرانی کاملا آماده با کمی تردید. آنان هم چنین می‌توانند خود را نسبت به حقیقت اصلی دروغ متقاعد کنند. خودفریبی هرگونه واکنش عاطفی را کاهش می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همه این شش نفری که از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت شده اند، محاسنی دارند و نقایص و معایبی. باید دید در چه وضعیتی هستیم و در این شرایط کدام یک از آنها برای کشور می توانند مفیدتر باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متغیرهای کلان اقتصادی در یک دهه گذشته به‌وضوح تحت تاثیر روابط بین‌الملل، مذاکرات، ارتباط مستقیم دوستانه یا تخاصم‌های سیاسی بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بیش از 200 استاد تمام در دانشگاه‌های کشور از مسعود پزشکیان حمایت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر 18 ساله به کمک دوستش خانواده اش را قتل عام کرد تا بتواند مهاجرت کند دختر 18 ساله به کمک دوستش خانواده اش را قتل عام کرد تا بتواند مهاجرت کند به گزارش عرشه آنلاین؛ وسوسه مهاجرت به خارج از کشور، انگیزه‌ای شد تا دختر جوان با همدستی دوستش در اقدامی هولناک مادر و خواهرش را به قتل برساند، اما قبل از اجرای سناریوی قتل پدر ماجرا لو رفت و دستگیر شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که در تابستان و هوای گرم اخلاق و روحیاتتان تغییر می‌کند، بهتر است بدانید که تنها نیستید. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که در تابستان و هوای گرم اخلاق و روحیاتتان تغییر می‌کند، بهتر است بدانید که تنها نیستید. به گزارش عرشه آنلاین؛ ماه ژوئیه 2016، موج گرما بوستون را فرا گرفت و دمای هوای روز به‌طور متوسط به 33 درجه سانتی‌گراد رسید. این وضعیت...

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت مدیره شرکت تأمین نیروی گروه کشتیرانی گفت: اگر تحریم نبود قطعاً قادر بودیم دریانورد ایرانی با پاسپورت ایرانی را وارد بازار کار جهانی کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در میادین پایتخت در این چند روز باقی‌مانده به انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری چه می‌گذرد؟ از میدان شوش تا میدان تجریش را رفتیم تا با کمترین مداخله، شهر را مشاهده کنیم؛ شهری که حالا وارد یکی از گرم‌ترین تابستان‌هایی که به خود دیده، شده است. به نظر فضای انتخاباتی امروز شکل متفاوتی با دوره‌های پیشین انتخابات ریاست‌جمهوری دارد. این تفاوت را می‌شود در ستادهای انتخاباتی و نوع تبلیغات ریاست‌جمهوری...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سمینار «کودک دیجیتال» با حضور (شیرین شیرینی و الهه شیاسی) و منصوره شهریاری‌احمدی روانشناس و عضو هیئت علمی گروه روانشناسی استثنایی و جمعی از مدیران مهدکودک‌ها از شهر‌های مختلف کشور در تماشاخانه سبحان برگزار شد. برهمین اساس الهه شیاسی درباره علت برگزاری این سمینار گفت: تجربه 15 سال کار مستقیم با مدیران مهدکودک‌ها و تجربه این همکاری‌ها مشخص کرد مدیران...

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از فعالان نظام سلامت در قالب یک پویش در خصوص اجماع در جریان انقلاب بیانیه‌ای صادر کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

محققان فنلاندی یک فناوری را توسعه داده‌اند که به رایانه‌ها امکان می‌دهد با فهم احساسات انسان، تعامل‌های هوش مصنوعی را ارتقا دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محققان فنلاندی اخیرا نوعی از فناوری را توسعه داده‌اند که به رایانه‌ها امکان می‌دهد با فهم احساسات انسان، تعامل‌های هوش مصنوعی را ارتقا دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به تازگی محققان فنلاندی نوعی از فناوری را توسعه داده‌اند که به کمک آن رایانه‌ها امکان فهم احساسات انسان را به دست می‌آورند و تعامل‌های هوش مصنوعی ارتقا می‌یابند.