پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه الف

معاون اجتماعی فرهنگی پلیس پایتخت به تشریح نقش مربیان آموزش همگانی پلیس در پیشگیری از وقوع جرائم پرداخت و آمادگی پلیس برای برگزاری این دوره‌های آموزشی برای مردم خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مزایای استفاده از تجهیزات بازی کودکان در مدارس و مهدکودک‌ها شامل رشد ذهنی میشود. برای آشنایی با دیگر مزایا کلیک کنید. بازی‌کردن لذت خاصی برای کودکان دارد و به آن‌ها اجازه می‌دهد که به‌صورت آزادانه فکر کنند و به دنیای اطراف خود دسترسی بهتری داشته باشند. استفاده از تجهیزات بازی نیز باعث می‌شود که آن‌ها بتوانند هیجان خود را به بهترین شکل تخلیه کنند. اما تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که...

خبرگزاری تسنیم

داور المپیکی کشتی ایران می گوید فرنگی کاران خیلی نباید در بحث پسیو به عنوان یک تاکتیک نگاه کنند و آزادکاران هم باید مراقب دیسکالیفه شدن باشند.

خبرگزاری مهر

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از اعلام نتایج آزمون برخط ویژه تبدیل وضعیت کارکنان اداری به قضایی قوه قضاییه و سازمان‌های تابعه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

صادق عاشورپور می‌گوید: این اساتید هستند که موجب شدند تا نمایشنامه‌نویسی ما به سمت «شتر، گاو، پلنگ» پیش رود، دانشجو را به سمت نمایش غرب سوق داده‌اند‌، تا جاییکه نه توانست با داشته‌هایمان در ایران آشنا شود و نه از نمایش در غرب فهم حاصل کند.

وب‌گاه فرارو

بدرفتاری فقط آزار جسمی نیست و اشکال و پیامد‌های متفاوتی دارد. برای مثال، مادری را در نظر بگیرید که به طور معمول کودک خود را برای ساعات زیادی تنها می‌گذارد، با این کار امنیت کودک را به خطر می‌اندازد و احساس رها شدن را در کودک ایجاد می‌کند.

وب‌گاه فرارو

نام‌نویسی در آزمون صلاحیت حرفه‌ای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره از امروز (9 تیر) آغاز شد و تا شنبه آینده (16 تیر) ادامه دارد، آزمون نیز جمعه (26 مرداد) برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محسن خلیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس در خصوص درآمدزایی در این باشگاه و عملی شدن وعده های اسپانسر گفت: خوشختانه امروز اتفاق خیلی خوب و نادری افتاد و با پرداختی هایی که امسال انجام می شود می تواند بدهی های بازیکنان را پرداخت کنیم. اتفاق تازه ای که در آکادمی باشگاه از سوی حامی مالی رخ داد این است که درصدی از درآمد حاصل از یکی از محصولات به آکادمی...

خبرگزاری مهر

ثبت‌نام آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران سال 1403 در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور آغاز شد. این آزمون در 26 مرداد 1403 برگزار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با فرا رسیدن ماه محرم، خانم‌ها و آقایان به دنبال لباس‌ها و مدل‌های مناسب این ماه مقدس، که اغلب شامل پوشش‌های سیاه است، می‌روند. همانطور که می‌دانید، لباس و استایل سیاه نیز انواع مختلفی برای سلیقه‌های مختلف دارد. با فرا رسیدن ماه محرم، خانم‌ها و آقایان به دنبال لباس‌ها و مدل‌های مناسب این ماه مقدس، که اغلب شامل پوشش‌های سیاه است، می‌روند. همانطور که می‌دانید، لباس و استایل سیاه نیز انواع...

وب‌گاه فرارو

«نگاه کن! انگار نه انگار یکی داره می‌میره، اصلاً کسی عین خیالش نیست. برو جلو چاقو رو ازش بگیر... خب برن مسافر‌ها رو از توی ماشین در حال سوختن بکشن بیرون جای اینکه از دور تماشا کنن... وای فقط زنگ زدی به اورژانس؟ هیچ‌کاری براش نکردی؟... مأمور داشت می‌بردش؟ خب می‌رفتی جلو می‌کشیدیش از دست مأمور بیرون.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وقتی بحث زوال اجتماعی به میان می‌آید، مقصود فراستخواه، جامعه‌شناس ایرانی در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» با آن مخالفت می‌کند و می‌گوید: «ایران جامعه‌ای گمراه‌کننده است.» ایران جامعه‌ای است با حافظه تاریخی و ادبیاتی که در آن آمده: «در نومیدی بسی امید است.»

وب‌گاه فرارو

وقتی بحث می‌کنیم، اغلب آنقدر روی نظرات خود تمرکز می‌کنیم که دیدگاه طرف مقابل را نادیده می‌گیریم. درک، به این معنی نیست که باید با آن‌ها موافق باشید، اما به شما کمک خواهد کرد تا بفهمید که چرا طرف مقابل چنین احساس و نظراتی را دارد.

وب‌گاه فرارو

توانایی مقابله با چندین کار و فعالیت به طور همزمان قابلیت خوبی است، اما باعث بروز استرس می‌شود و می‌تواند مغزمان را اصطلاحا دوباره سیم کشی کند. فشار ناشی از تلاش برای انجام همه کار‌ها درونی شده و به فرد ضرر می‌رساند علیرغم آن که شاید در ظاهر این گونه به نظر برسد که آن فرد توانایی سازماندهی کارآمد چندین کار را دارد.