پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پورمحمدی گفت: من با بدترین دشمن ملت با قدرت و پشتوانه قدرت ملی و هوشمندی و تکنیک مذاکراتی مذاکره کردم، لذا می‌توان حتی با دشمنان بزرگمان مذاکره کرد اما از موضع قدرت و با توانایی و هوشمندی، این کار را انجام داد. در واقع میدان و دیپلماسی یکدیگر را تکمیل می‌کنند و به جاهای تعیین کننده و تاثیرگذار می‌رسند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پورمحمدی گفت: صدام به من گفت «می خواستیم کشور شما را از بین ببریم خوزستان را بگیرم اگر بتوانیم تهران را هم بگیریم، خوزستان را تجزیه کنیم شما هم هر چه تلاش کردید تا ما از بین ببرید حالا دو کشور هستیم از دیر باز با هم زندگی کردیم فرهنگ مان دین ما یکی است، بیاییم با صلح و دوستی زندگی کنیم و جنگ تمام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در حاشیه همایش یک دهه سخن رهبر انقلاب با دانشجویان آمریکایی و اروپایی گفت: رشته‌های مختلف علمی می‌توانند از این نامه و ابعاد مختلف فکری رهبر معظم انقلاب از جنبه‌های مختلف جامعه شناختی، علوم اجتماعی، روان‌شناسی، رفتاری، مدیریت، علم سیاست و حقوق بین الملل و مباحث زبان شناختی و کنش گفتاری به این موضوع می‌تواند بپردازد. وی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کارگاه آموزشی ویژه مدیران مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه کشور از 21 لغایت 24 خردادماه با حضور حجت الاسلام شجاعی، استاد سواد رسانه‌ای و کاربردفضای مجازی، حجت الاسلام نظافت، استاد روانشناسی و اخلاق حرفه ای، جلیل معماریان، استاد کلاس‌های توانمندسازی، کارآمدی و اثربخشی برنامه‌های افق، حجت الاسلام امامی، استاد کلاس‌های تبیین و ترویج مفاهیم نهج البلاغه،...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان نظام روانشناسی کشور می‌گوید: «اگر عوامل سریال "افعی تهران" در نوشتن قسمت‌های روانشناسی سناریو از سازمان نظام روانشناسی کمک می‌گرفتند، قطعاً سریال این‌همه دچار اشکالات روانشناسی نمی‌شد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم بزرگداشت احمدرضا معتمدی فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما با حضور هنرمندان و اساتید حوزه فلسفه در سالن فردوس موزه سینمای ایران برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

زندگی روش جالبی برای درس دادن به ما دارد، هرچند گاهی اوقات خیلی دیر متوجه بعضی از آن‌ها می‌شویم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور می‌گوید: اگر در نوشتن قسمت‌های روانشناسی سناریو از سازمان نظام روانشناسی کمک می‌گرفتند، قطعا سریال این همه دچار اشکالات روانشناسی نمی‌شد و این نگاه اصلاح می‌شد. چون چنین سریالی می‌تواند فضایی را ایجاد کند که به نفع روانشناسان کشور نیست. رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور می‌گوید: اگر در نوشتن قسمت‌های روانشناسی سناریو از سازمان نظام روانشناسی...

خبرگزاری تسنیم

مراسم بزرگداشت احمدرضا معتمدی فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما با حضور هنرمندان و اساتید حوزه فلسفه در سالن فردوس موزه سینمای ایران برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: بر اساس مصوبه هیات مقررات‌زدایی مصاحبه از شرط صدور پروانه روانشناسی حذف شد.

خبرگزاری تسنیم

معاینات تخصصی ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس در محل ستاد پزشکی ورزشی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت 5 مجرم در طی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در غرب تهران خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

کلید یک رابطه سالم با خود، پذیرش است. چیزی که بسیاری از افراد دیر آن را متوجه می‌شوند. اما هرگز برای شروع تمرین خودباوری دیر نیست.

وب‌گاه ورزش سه

چادرملو اردکان با سرمربی تحصیل کرده‌اش توانست جواز حضور در لیگ دسته اول را به دست بیاورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌علیرضا زاکانی در انتخابات سال 1400 عنوان کرده بود که خود و همسرش سه واحد آپارتمان دارند. علیرضا زاکانی در انتخابات سال 1400 عنوان کرده بود که خود و همسرش سه واحد آپارتمان دارند. علیرضا زاکانی یکی از 6 کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شد.

خبرگزاری تسنیم

براساس مصوبه هیات مقررات زدایی مصاحبه از شرط صدور پروانه روانشناسی حذف شد.