دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویژگی های خانواده سالم را در ادامه بخوانید.

وب‌گاه 55 آنلاین

فال قهوه بر پایه یافته‌های روانشناسی و نیز خوانش نمادهای مختلف است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوان‌ترین قاضی زن ایران گفت: حکم خانم‌های قاضی را برای رسمیت داشتن باید یک مرد امضا کند.

وب‌گاه فرارو

من دادیار کیفری بودم و 700 زندانی داشتم. من در فضای قضاوت با زندگی انسان‌ها سر و کار دارم. قضاوت برای من فقط یک شغل نیست. مثلا اگر مراجعینم زن و شوهری باشند که دچار مشکلات عاطفی شده باشند، سعی می‌کنم تا جایی که قانون اجازه می‌دهند به آن‌ها کمک کنم که مشکلشان حل شود. این خیلی برای من لذت‌بخش است.

وب‌گاه عصر ایران

خیلی وقت‌ها برای مراجعه‌کنندگان سوال پیش می‌آید که مگر قاضی خانم هم داریم؟ خیلی وقت‌ها هم وقتی مراجعین می‌بینند که قاضی خانم است، خوشحال می‌شوند؛ چون خانم‌ها حوصله بیشتری دارند و به جزئیات بیشتر توجه می‌کنند. حتی گاهی از اینکه با حوصله به حرف‌هایشان گوش می‌دهم، تشکر می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: برخلاف تصور عموم جامعه درباره ممنوعیت حضور زنان در جایگاه قاضی، باید گفت که درست است تعداد قضات مرد، بسیار بیشتر از قضات زن است؛ اما در حال حاضر 1200 قاضی خانم در ایران بر مسند قضاوت تکیه کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: بر اساس نتایح تحقیق جدید، نوشیدن شیر میوه‌ای به آرامش عضلات تحت فشار کمک می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش زمان ثبت‌نام در مقاطع تحصیلی مختلف را اعلام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

بر اساس نتایح تحقیق جدید، نوشیدن شیر میوه‌ای به آرامش عضلات تحت فشار کمک می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: براساس مطالعه صورت گرفته در این دانشگاه، بعد اجتماعی اقتصادی، مراقبت و بعد روانشناختی سه مورد مهم در تمایل به فرزندآوری در استان کرمانشاه هستند.

وب‌گاه گسترش

برای توسعه کسب و کار خود نیاز به کمک دارید؟ با پارس پندار نهاد تماس بگیرید. قرار گرفتن در بهترین مجموعه‌های آموزش کسب و کار، تولید محتوا، مشاوره مهاجرت، مشاوره کسب و کار، آموزش مجازی و اقدامات پژوهشی آن هم برای یک مجموعه به این راحتی‌ها به دست نمی‌آید. اتفاقی که پارس پندار نهاد با تلاش‌های شبانه روزی آن را رقم زده و اکنون تبدیل به برندی مشهور و بین‌المللی در تمام این زمینه‌ها شده است....

وب‌گاه فرارو

طبق آمار‌هایی که از بررسی صفحات 300 اینفلوئنسر فعال در اینستاگرام به دست آمده 43.5 درصد از این تعداد متولد دهه 60 و 41.5 درصد از این اینفلوئنسر‌ها متولد دهه 70 هستند. دهه هشتادی‌ها و متولدین دهه 50 هر کدام با 6.5 درصد جایگاه سوم را در میان این تعداد اینفلوئنسر بررسی شده دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دریک دهه اخیر و با ورود پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نوع جدیدی از تاثیرگذاران در این شبکه‌ها به وجود آمده و رشد کرده اند که تاثیر زیادی بر تمامی ابعاد زندگی مخاطبان خود دارند، به همین دلیل بسیاری از کشورهای جهان اقدام به وضع قوانین برای فعالانی مانند اینفلوئنسر و بلاگرها کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمود میرلوحی چهره سیاسی اصلاح طلب در باره عملکر دولت رئیسی اظهارنظر کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

فال قهوه بر پایه یافته‌های روانشناسی و نیز خوانش نمادهای مختلف است.