دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

مطالعات و آزمایشات بالینی نشان داده‌اند که پیاده روی فواید جسمی و روحی دارد. پس از بررسی 196 مطالعه با 30 میلیون نفر جمعیت مورد ارزیابی محققان دریافتند که در مقایسه با بی‌تحرکی؛ ورزش متوسط تا 30 درصد احتمال مرگ زودرس به هر دلیلی، 29 درصد احتمال مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی و 15 درصد احتمال فوت بر اثر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جایگاه سعدی شیرازی از شاعران شهیر ایران و جهان، آن‌قدر نزد اهل ادب والاست که به او لقب استاد سخن و شیخ اجل را داده‌اند؛ در این خصوص محمد دهقانی سعدی پژوه معتقد است ما می‌توانیم از شهرت و معروفیت سعدی در جهان استفاده کنیم و به خودمان اعتبار بدهیم. ما اعتباری به سعدی نخواهیم داد. ما نیاز به ایجاد سازمان یا نهادی برای معرفی سعدی یا هر یک بزرگان دیگر ادبیات نداریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهدی قراچه داغی مترجم کتب روانشناسی و خواهرزاده سهراب سپهری درباره آثار این شاعر و نقاش ایرانی گفت: سهراب علاوه بر شاعر، نقاش بزرگی هم بود. شعرهای او در ایران خوب خوانده می‌شود ولی وقتی پایمان را از ایران به خارج می‌گذاریم این نقاشی‌های سهراب است که میدان‌دار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

داوری کلمان تورپن در دیدار چهارشنبه شب بایرن مونیخ - منچستر سیتی (1-1) انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات نکات مرد جذاب بودن برای عاشق کردن دختران با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه عصر ایران

مصوبه نرخ حق بیمه درمان سال 1402 با امضای معاون اول ابلاغ شد. هیأت وزیران علاوه بر این، تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال 1402 و تعرفه‌های خدمات پزشکی و پرستاری در سال 1402 را نیز تصویب کرد.

خبرگزاری تسنیم

هیات وزیران تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 1402 در بخش دولتی، خصوصی، عمومی غیردولتی و خیریه وموقوفه را تصویب کرد. همچنین مصوبه نرخ حق بیمه درمان سال 1402 با امضای معاون اول ابلاغ شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیئت دولت تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 1402 در بخش دولتی، خصوصی، عمومی غیردولتی و خیریه و موقوفه را تصویب کرد.

خبرگزاری مهر

هیئت دولت تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 1402 در بخش دولتی، خصوصی، عمومی غیردولتی و خیریه و موقوفه را تصویب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 1402 در بخش دولتی، خصوصی، عمومی غیردولتی و خیریه وموقوفه توسط هیات وزیران تصویب شد. همچنین مصوبه نرخ حق بیمه درمان سال 1402 با امضای معاون اول ابلاغ شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیات وزیران تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 1402 در بخش دولتی، خصوصی، عمومی غیردولتی و خیریه وموقوفه را تصویب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه فردوسی گفت: در حال حاضر شرایط را به گونه‌ای می‌بینم که می‌توان آن را فضای جنگ نامید. گاهی در جنگ، افراد مجبور به انجام عملی می‌شوند که شاید دوست نداشته باشند. شاید قلبا دوست نداشته باشم فردی را که در مترو حجاب ندارد از این خدمت اجتماعی محروم کنیم اما در شرایط فعلی از آنجا که بحث شیوع مسئله مورد توجه است مجبوریم تا در برخی موارد...

وب‌گاه مشرق نیوز

وقتی درباره چرایی گرایش برخی افراد جامعه به سمت بی‌حجابی صحبت به میان می‌آید، جامعه «اقتصاد» را «مهم‌ترین عامل» می‌بیند. در حالی که اقتصاد می‌تواند فقط یکی از دلایل بروز چنین معضلاتی باشد.