دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه مشرق نیوز

مطالعه اخیر پژوهشگران دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تهران، امکان استفاده از سامانه اسکوتر برقی اشتراکی در تهران و شرایط پذیرش اجتماعی این فناوری را مورد سنجش قرار داده است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی صنعت می‌گوید فقط امشب وقت دارند از برد مقابل صنعت نفت خوشحال باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بسیار به هواداران بدهکار هستیم و یکی دیگر از قسط‌های بدهی خود را دادیم.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچون دیگر عوامل این باشگاه تأکید کرد که برگزاری دربی کرمان بدون تماشاگر حرفه‌ای نیست.

خبرگزاری مهر

آبادان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با حمایت تماشاگرانمان توانستیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم و از هم اکنون برای بازی آینده آماده می‌شویم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از دانشمندان در مطالعه درباره هوش خرس‌ها به نتایج جالب‌توجهی دست یافته‌اند و حالا در تلاشند تا ببینند که به این موجودات تنبل ولی باهوش، چه کارهای دیگری را می‌توانند بیاموزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دکتر رضا زمانی رییس انجمن روانشناسی ایران، دانشیار بازنشسته دانشگاه تهران و فارغ‌التحصیل دکتری روان‌شناسی بالینی از دانشگاه مینه‌سوتا درگذشت.

وب‌گاه عصر ایران

او مدتی رئیس پژوهشکده علوم شناختی و از سال 1382 تا 1385 رئیس دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران بود.

وب‌گاه فرارو

دکتر رضا زمانی استاد پیشکسوت دانشگاه تهران و رئیس انجمن روانشناسی ایران در سن 85 سالگی دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برای سال تحصیلی 1403-1402 در پنج گروه جامعه شناسی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد و تعلیم و تربیت از طریق برگزاری آزمون اختصاصی دکتری، دانشجو جذب می‌کند.

وب‌گاه فرارو

استرس با خطر ابتلا به سرطان مرتبط است و همچنین باعث ضعیف شدن حافظه می‌شود. فرآیند به ظاهر ساده‌ای مثل نفس کشیدن می‌تواند اثرات بالقوه‌ای برای کاهش اضطراب داشته باشد

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات آداب رفتار با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناسان می‌گویند، از دست دادن حافظه بیماری شایعی است که ممکن است با افزایش سن اجتناب‌ناپذیر باشد، اما راه‌هایی برای تقویت و به تاخیر انداختن آن وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

سعدی، شاعر اعتدال و میانه‌روی است و از این رو در هنگامه گفتارهای رادیکال که زندگی را بر مردم تنگ کرده به سعدی بیشتر نیاز داریم

وب‌گاه خبر آنلاین

یادداشت حاضر تاکید می‌کند که روند تقسیم بر دو، و ایجاد انحصار، کوچک‌سازی نیروهای سهم‌بر به‌صورت حداکثری را تقویت و سیستم را به سوی ناکارآمدی و شکنندگی می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مهدی قراچه داغی مترجم کتب روانشناسی و خواهرزاده سهراب سپهری درباره آثار این شاعر و نقاش ایرانی گفت: سهراب علاوه بر شاعر، نقاش بزرگی هم بود. شعرهای او در ایران خوب خوانده می‌شود ولی وقتی پایمان را از ایران به خارج می‌گذاریم این نقاشی‌های سهراب است که میدان‌دار می‌شود.