دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

کمیسیون‌های تخصصی مجلس عصر امروز جلسه داشتند که موضوعات مختلفی را بررسی و مصوباتی داشتند که در این گزارش می‌خوانید.

وب‌گاه گسترش

بر اساس داده های سازمان بهداشت جهانی، افسردگی یک بیماری بسیار شایع است که بیش از 300 میلیون نفر در سراسر جهان را مبتلا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم قائمشهر در مجلس در تذکری خطاب به رئیس جمهور، گفت: مجلس واردات خودرو را تصویب کرده اما متاسفانه از آن برداشت غلطی شده و از مردم 500 میلیون تومان دریافت شده است، چه کسی به وزارت صمت اجازه داده که با این شیوه با مردم برخورد کند.

خبرگزاری مهر

نماینده ادوار مجلس گفت: افروغ در کانون‌های سیاسی مانند مجلس با حب و بغض عمل نمی‌کرد و وابسته به جریانی نشده و با دیدن هر انحرافی سکوت نمی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چرا که هر رنگ لباسی که انتخاب می کنید پیام خاصی را به اطرافیان تان می رساند.

وب‌گاه ورزش سه

آبی های پایتخت بهترین نمایش خود را در شبی فراموش نشدنی برابر هوادار به نمایش گذاشتند، آنها برای دربی خط و نشانی جدی کشیدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

فال قهوه یکشنبه 27 فروردین فال قهوه بر پایه یافته‌های روانشناسی و نیز خوانش نمادهای مختلف است.

وب‌گاه عصر ایران

عملکرد جالب مغز کودک هنگامی که یک سال دارد: تلفن منزل را برداشته و در آن فوت می کند و البته ما بسیار لذت می بریم. او بارها این کار را تکرار می کند، اما بسیاری اوقات ناگهان سکوت می کند و بادقت به گوش دادن می پردازد...

وب‌گاه فرارو

رنگ نارنجی تداعی گر گرما و شوق است و به هر محیط اجتماعی‌ای انرژی و درخشش می‌دهد. اگر به یک مهمانی دعوت شدید و می‌خواستید که در آن در مرکز توجه باشید، نارنجی بپوشید. این امر در مورد زمانی هم صدق می‌کند که می‌خواهید با یک تیم خلاق کار کنید و تنها با ظاهرتان آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهید.

وب‌گاه عصر ایران

چت بات درمانگر هوش مصنوعی مانند Replika یک سیستم پشتیبانی امیدوارکننده را برای کسانی که به کمک سلامت روان نیاز دارند ارائه می‌دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردی که در اقدامی جنون‌آمیز در تهران همسر و 2 پسرش را با وینچستر کشت، از علت این قتل عام خانوادگی گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر نامی برای این شبکه زیبنده باشد، نام شبکه مقاومت آمریکایی است که با به اصطلاح مقاومت خود برای نظام لیبرال سرمایه داری جهانی جاده را هموار می‌کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

فال قهوه شنبه26 فروردین فال قهوه بر پایه یافته‌های روانشناسی و نیز خوانش نمادهای مختلف است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد گروه روانشناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رییس بیمارستان روزبه با اذعان به اینکه مرکز درمانی این بیمارستان به دلیل بودجه ناکافی برای تامین وعده‌های غذایی بیماران بستری در مضیقه است، از خیرین حوزه سلامت برای حمایت جدی از بیماران درخواست کمک کرد.

وب‌گاه عصر ایران

با وجود گذشت دهه‌ها از ساخت اولین سیستم‌های هوش مصنوعی، ما هنوز درک درستی از عملکرد این فناوری نداریم و احتمالاً هرگز نخواهیم داشت.

خبرگزاری مهر

پانزدهمین شماره ماهنامه «آرمان هنر» با مطالبی در حوزه فرهنگ، هنر، سینما، تئاتر، روانشناسی، ادبیات و کتاب منتشر شد و روی پیشخان آمد.