دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعرفه 45 دقیقه خدمات روانشناسی و مشاوره در بخش خصوصی، از سوی هیات وزیران و به پیشنهاد شورای عالی بیمه سلامت و با تایید سازمان برنامه و بودجه برای امسال 230 و 270 هزار تومان مصوب شده است.

وب‌گاه فرارو

کپل گفت در سال 1972 قتلی را در سیاتل مرتکب شده و قتل دیگری را در سال 1973 که مربوط به یک خودرو سوار در نزدیکی تام واتر بود، انجام داده است، اما از توضیح بیشتر خودداری کرد. کارآگاهان پرونده معتقد بودند او ممکن است از نوجوانی شروع به کشتن کرده باشد. اولین قتل‌های باندی در سال 1974، زمانی که او 27 ساله بود، انجام شد. با اعتراف خودش، او تا آن زمان مهارت‌های لازم را برای به جا گذاشتن حداقل...

وب‌گاه فرارو

بابایی که مادرم رو 10 سال مجبور به...... کرده، وقتی از مادرم دفاع می‌کنم بهم میگه از خونه برو مثل مادرت.... دیگه برنگرد خونه من.

وب‌گاه فرارو

اگر نسرین سال‌های طولانی به‌دنبال اعتیاد شوهر تنها بود خودش باید برای حل موضوع از طریق مشاوره مشکلش را حل می‌کرد. بهروز هم که خودش همسر و فرزند دارد نیز دچار این بدعت اخلاقی زشت شده است که چرا با وجود همسر تصمیم به برقراری رابطه غیراخلاقی می‌گیرد.. بسیاری از جنایت‌های خونین که در دادگاه‌های کیفری شاهد آن هستیم در پی فاش شدن همین رابطه‌های شیطانی و نامتعارف است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تعرفه 45 دقیقه خدمات روانشناسی و مشاوره در بخش خصوصی، از سوی هیات وزیران و به پیشنهاد شورای عالی بیمه سلامت و با تایید سازمان برنامه و بودجه برای امسال 230 و 270 هزار تومان مصوب شده است. درواقع روانشناسان و مشاوران دارای پروانه اشتغال که مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته‌های روانشناسی و مشاوره دارند، باید از مراجعان خود برای 45 دقیقه مشاوره 230...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از ساماندهی روان‌شناسان انگیزشی دارای تحصیلات مرتبط و نظام ارجاع خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان نظام روانشناسی گفت: روزانه حدود 200 هزار مشاوره در سراسر کشور ارائه می‌شود که این مقدار نسبت به زمان قبل از شیوع کرونا 2 برابر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از ساماندهی روان‌شناسان انگیزشی دارای تحصیلات مرتبط و نظام ارجاع خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، اعلام کرد: در سال‌جاری در نظر داریم نظام ارجاع را سامان‌دهی کنیم.

خبرگزاری تسنیم

سال گذشته چنین روزهایی بود که خبر آمد نادر طالب‌زاده مجری، مستندساز و تهیه‌کننده صدا و سیما بر اثر نارسایی قلبی، جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از علت درد هنگام رابطه جنسی در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره امورتربیتی آموزش و پرورش البرز از اجرای 12 برنامه ویژه هفته معرفی مشاغل در مدارس البرز خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهای نخستین روی کار آمدن دولت آقای رئیسی، ما هشدار داده بودیم، مهم‌ترین چالش و بزرگ‌ترین مشکل دولت سیزدهم، نه وضعیتی است که از دولت قبل تحویل گرفته بلکه، «عوامل بروز این وضعیت» است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: امسال میانگین سنی زائران بیشتر از گذشته است و حدود 2300 زائر با بیش از 80 سال سن داریم.