دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از وجود 120 هزار کودک کار در کشور خبر داد و گفت که در سال 1401 حدود 14 هزار و 500 نفر از کودکان خیابانی شناسایی شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سه کتاب «جِیک و مِیک»، «نه! این‌طوری درست نیست!» و «برفی در جنگل» نوشته آریان هافمن_مانیار به تازگی با ترجمه معصومه نفیسی در قالب مجموعه کتاب‌های زرافه توسط انتشارات سیمای شرق منتشر و راهی بازار نشر شده است. نویسنده این آثار «آریان هافمن_مانیار» از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان است. او در تمام طول زندگی‌اش قصه‌گویی کرده و خرس عروسکی و برادر کوچکش...

خبرگزاری مهر

سه‌کتاب «جِیک و مِیک»، «نه! این‌طوری درست نیست!» و «برفی در جنگل» نوشته آریان هافمن_مانیار توسط انتشارات سیمای شرق منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از وجود 120 هزار کودک کار در کشور خبر داد و گفت که در سال 1401 حدود 14 هزار و 500 نفر از کودکان خیابانی شناسایی شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از بررسی طرح یک فوریتی کنکوری مجلس در نشست امروز خبر داد و گفت: با توجه به پیشنهادات مطرح شده، این طرح برای بررسی کارشناسی به کمیته تخصصی ارجاع شد.

وب‌گاه عصر ایران

از نشانه های انحراف جمعی یک جامعه این است که حاکمان و مردمان درباره مشکلات بنیادین، نه صحبت خاصی می کنند، نه برنامه جدی دارند و نه تلاش هدفمند و مستمری می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (یکشنبه، 27 فروردین) این کمیسیون، اظهار کرد: در نشست امروز، طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور مطرح و این موضوع با حضور رئیس سازمان سنجش و معاونان وزارت آموزش و پرورش و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد رسیدگی قرار گرفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات معرفی کتاب زرد با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری طرح یک‌فوریتی کنکوری مجلس در نشست امروز بررسی و برای بررسی کارشناسی به کمیته تخصصی ارجاع شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با توجه به پیشنهادات متفاوتی که در نشست کمیسیون آموزش مجلس از جانب اعضا مطرح شد، مقرر شد این طرح اصلاح قانون پذیرش دانشجویان در نشست کمیته تخصصی مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علیرضا منادی سفیدان گفت: با توجه به پیشنهادات مطرح شده، طرح یک فوریتی کنکور برای بررسی کارشناسی به کمیته تخصصی ارجاع شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق قانون و شرع، همه وظیفه داریم امر به معروف و نهی از منکر کنیم، یعنی در محدوده ای که قانون به ما اجازه داده است، تذکر بدهیم و از هر نوع برخورد فردی اجتناب کنیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

فال قهوه دوشنبه 28 فروردین فال قهوه بر پایه یافته‌های روانشناسی و نیز خوانش نمادهای مختلف است.