جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه ورزش سه

ریچارلیسون، ستاره برزیلی تاتنهام، می‌گوید مراجعه به روانشناس و شروع روند درمان به او کمک بسیاری کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کریستوفر نولان بازسازی سریال معمایی دهه شصت میلادی تحت عنوان «زندانی» را به عنوان فیلم جدید خود شروع خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

فرصت عید نوروز و پیوند آن با ماه مهمانی خدا، برای ما این توفیق اجباری را فراهم کرده تا با انجام این عمل مهم، ثوابی از ماه رمضان را کسب کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بالاخره حداقل حقوق کارگران در 1403 مشخص و رقم پایه 7.1 میلیون تومان حقوق ماهانه اعلام شد. اما با حقوق پایه کارگری در 1403 چه مدت باید کار کنیم تا بتوانیم یک خودرو داخلی بخریم. برای خرید خودرویی مثل پراید 131 حداقل 50 ماه نیاز است پس انداز کنید. برای پژو 206 حدود 95 ماه و برای خودرویی مثل حدود 55 ماه باید کار و پس انداز کرد. خرید خودروی لوکس داخلی مثل دنا پلاس اتوماتیک هم به این سادگی‌ها...

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان گفت: خداوند می‌فرماید او را عبادت کنید، که این عبادت نگهداری روح و باطن شما از گناهان ظاهری و باطنی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد سمیعی گیلانی، احمدرضا احمدی، ر. اعتمادی، شاپور جورکش، کورش صفوی، محمد محمدعلی و امیربانو کریمی از جمله چهره‌هایی هستند که امسال چهره در نقاب خاک کشیدند. احمد سمیعی گیلانی، احمدرضا احمدی، ر. اعتمادی، شاپور جورکش، کورش صفوی، محمد محمدعلی و امیربانو کریمی از جمله چهره‌هایی هستند که امسال چهره در نقاب خاک کشیدند. درگذشت چهره‌های ادبی در سال 1402، با کوچ احمد سمیعی (گیلانی)، مترجم و...

وب‌گاه فرارو

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که افراد شاد چه کاری انجام می‌دهند تا خود را برای یک روز خوب آماده کنند؟

وب‌گاه فرارو

احمد سمیعی گیلانی، احمدرضا احمدی، ر. اعتمادی، شاپور جورکش، کورش صفوی، محمد محمدعلی و امیربانو کریمی از جمله چهره‌هایی هستند که امسال چهره در نقاب خاک کشیدند.

خبرگزاری تسنیم

«فلسفه اخلاق» جلد نهم دانشنامه استنفورد با ترجمه مسعود علیا منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران باعث واکنش های زیادی شده است و در همین خصوص برخی فعالان اجتماعی و کارگران به رئیسی نامه نوشتند موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران باعث واکنش های زیادی شده است و در همین خصوص برخی فعالان اجتماعی و کارگران به رئیسی نامه نوشتند به گزارش عرشه آنلاین، جمعی از دانشجویان، دانشگاهیان و فعالان کارگری و اجتماعی کشور در نامه‌ای به رئیس‌جمهور کشورمان خواستار تغییر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شریفی نیا گفت: از تجربه اجرای «کودک‌شو» پشیمان نیستم و البته تجربه سختی است و به نظرم سخت‌ترین کاری بود که انجام داده‌ام.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیاری از مردم در پایان تعطیلات از اضافه وزن گلایه دارند که عمدتا ناشی از پرخوری در جریان دید و بازدیدهاست. متخصصان سلامت می‌گویند شاید صرف یک دقیقه زمان در روز برای رفتن روی ترازو، تمام چیزی باشد که شما برای جلوگیری از اضافه وزن در دوران تعطیلات لازم داشته باشید.

وب‌گاه فرارو

متخصصان بر این باورند که قرار گرفتن دائمی در معرض نوسانات وزن خود، همچنین مشاهده روزانه وزنی که به عنوان «وزن هدف» برای خود تعریف کرده‌ایم، افراد را تشویق می‌کند تا مراقب رژیم غذایی خود باشند.

وب‌گاه فرارو

دکتر بهرام عین اللهی _وزیر بهداشت_ در نشست خبری طرح (سلامت نوروزی) اظهار کرد: در سفر اخیر در حوزه کمیته سلامت در شانگ‌های با حضور 9 کشور حوزه شانگ‌های حضور داشتیم و جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرجع در این اجلاس حضور داشت و بسیاری از کشور‌ها در حوزه درمان، بهداشت، دارو و تجهیزات اعلام نیاز کردند و بر همین اساس هم همکاری‌هایی در این زمینه‌ها صورت خواهد گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متخصصان 111 بزرگسال 18 تا 65 ساله را در دو گروه «آزمایش» و «کنترل» قرار دادند و از شرکت کنندگان در گروه «آزمایش» خواستند که به مدت 14 هفته هر روز خودشان را وزن کنند.