جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

یک رسانه آلمانی از تلاش‌های دولت فرانسه برای تحریک و تهدید شرکت‌های تسلیحاتی به منظور تولید و ارتقاء تسلیحات بیشتر در شرایط تهدید فعلی خبر داد که از قرار گرفتن این کشور در مسیر اقتصاد جنگی حکایت دارد.

وب‌گاه فرارو

تولید جهانی نفت خام در سال 2023 را نشان می‌دهد که بر حسب میلیون بشکه در روز اندازه‌گیری شده است.

وب‌گاه فرارو

احمد غریوی گفت: طبق تبصره یک ماده 8 بخش‌نامه حداقل مزد سال 1403 سقف پرداختی به کارگران مشمول قانون کار شاغل در مؤسسات و نهاد‌های عمومی غیر دولتی و شرکت‌های غیر دولتی وابسته به صندوق‌های بیمه‌ای و بازنشستگی با رعایت قوانین و مقررات عمومی کشور حداکثر 7 هفت برابر حداقل مزد ماهانه است و این موضوع شامل مشمولین قانون کار شاغل در شرکت‌های خصوصی نمی‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

ایرانیان نوروز عید باستانی را جشن می‌گیرند اما هم‌زمان هزاران خانواده به علت تصادف‌های رانندگی رخت عزا می‌پوشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ایام نوروز به طور روزانه حدود 41 نفر در شبانه‌روز جان خود را در تصادف‌های نوروزی از دست داده و نزدیک به 1100 نفر نیز مجروح شده‌اند؛ این آمار کاهش حدود 30 درصدی جان‌باختگان حوادث رانندگی را نشان می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

اولین زمزمه‌ها برای بخشیدن هویتی مستقل به ادبیات کودک در ایران از تبریز آغاز شد؛ شهری که در تحولات سیاسی و اجتماعی معاصر نقش غیر قابل انکاری داشته است.

وب‌گاه فرارو

در حوزه تجارت خارجی، تراز تجاری کشور تاکنون و بدون احتساب اسفندماه رقم منفی 15 میلیارد دلار را ثبت کرده است و در حوزه افزایش ارتباط تجاری در حوزه‌هایی که توسط خود دولت هدف‌گذاری شده است تغییری چندان مشاهده نمی‌شود.

وب‌گاه فرارو

رشد شاخص بهره‌وری کل عوامل تولید گروه صنایع و معادن، طی یک‌دهه منتهی به سال 1399 منفی بوده است.

وب‌گاه فرارو

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک درباره وضعیت قیمت اجاره در سال 1403، عنوان کرد: انشااله که سال خوبی خواهد بود. هر سالی که سال خوبی برای مستاجران بوده، سالی بوده که تعداد آپارتمان‌های ساخته و تولید و عرضه شده یک مقدار زیاد بوده است.

وب‌گاه فرارو

تا پیش از تحقیقات کانمن و تورسکی اقتصاددانان تصور می‌کردند که افراد لزوما عقلانی هستنند بدان معنا که به دنبال نفع شخصی شان می‌باشند و از تمام اطلاعات موجود برای تصمیم گیری بیطرفانه استفاده می‌کنند و ترجیحات شان ثابت است. این در حالیست که نتیجه تحقیقات کانمن و تورسکی نشان داد که این استدلال و تصور بی پایه‌ای می‌باشد. یافته‌های آنان به طور مستقیم یا غیرمستقیم الهام بخش تغییرات در سراسر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همه ما پیش از این از تاثیر مواد غذایی بر بدن و سلامت آن مطلع بوده‌ایم. اکنون تعداد فزاینده‌ای از تحقیقات نشان می‌دهد که انتخاب‌های غذایی بر ذهن هم تاثیرگذار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همه ما پیش از این از تاثیر مواد غذایی بر بدن و سلامت آن مطلع بوده‌ایم. اکنون تعداد فزاینده‌ای از تحقیقات نشان می‌دهد که انتخاب‌های غذایی بر ذهن هم تاثیرگذار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیز موریسون متولد 13 ژانویه 1954، یک مدیر بازرگانی آمریکایی است که از سال 2011 تا 2018 به عنوان مدیرعامل شرکت «کمبل سوپ» - یکی از شرکت‌های معتبر صنایع غذایی آمریکا - فعالیت داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دنیز موریسون در آگوست 2011 در شرکت کمبل سوپ به اوج حرفه خود رسید، زمانیکه زنان کمی مانند او در پست‌های عالی‌رتبه شرکت‌های بزرگ ایالات‌متحده قرار داشتند.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، با معانی برخی از اصطلاحات پرکاربرد در روانشناسی آشنا می شوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق گفته شرکت Otis Elevator، از هر 7 ساختمان مرتفعی که ساخته می‌شوند، آسانسور 6 ساختمان مرتفع عدد 13 و طبقه 13 را از فهرست خود حذف کرده‌اند. طبق گفته شرکت Otis Elevator، از هر 7 ساختمان مرتفعی که ساخته می‌شوند، آسانسور 6 ساختمان مرتفع عدد 13 و طبقه 13 را از فهرست خود حذف کرده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین، منبع شهرت بد عدد 13 مبهم است. توضیح تاریخی ممکن است به اندازه تقابل تصادفی آن با...