جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر مرجع ملی حقوق کودک گفت: مقرر شده تا اوایل اردیبهشت ماه در شورای هماهنگی مرجع ملی حقوق کودک نتایج و چالش‌های اجرایی آیین‌نامه‌ای را که توسط سازمان بهزیستی موردبررسی قرار گرفته، استخراج شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمایت‌های سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از نجات جان یک جوان در حال خودکشی توسط مددکار گشت حامی شهر (فوریت‌های اجتماعی) خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت، هزینه خدمات و همچنین ترس از انگ اجتماعی را 2 چالش مهم حوزه سلامت روان خواند.

وب‌گاه فرارو

وقتی افراد دور هم جمع می‌شوند، انرژی ایجاد می‌شود. لحظاتی در طول تظاهرات یا پس از بازی‌های فوتبال وجود دارد که با انرژی زیادی مشخص می‌شود - اصطکاک باعث ایجاد گرما می‌شود. اصطلاح «باتری اجتماعی» به طور فزاینده‌ای برای توصیف ظرفیت یک فرد برای تماس‌های اجتماعی استفاده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

همانطور که ترافیک هوایی جهانی به سطوح پیش از همه گیری کرونا باز می‌گردد، پیش بینی می‌شود روند افزایشی تقاضا برای سفر هوایی ادامه یابد.

وب‌گاه فرارو

بررسی گزارش عملکرد سازمان مالیاتی نشان میدهد تا بهمن ماه ارقام ناچیزی مالیات بابت خودرو‌ها و خانه‌های لوکس وصول شده است.

وب‌گاه فرارو

نرخ شمش از اکتبر 2023 تقریبا 26 درصد افزایش یافته که ناشی از تقاضای هولناک دو مصرف کننده بزرگ جهان یعنی چین و هندوستان است.

وب‌گاه فرارو

انتشار اوراق قرضه سبز و صکوک در اقتصاد خاورمیانه در سال 2023 دو برابر شد و به 24 میلیارد دلار رسید که در رأس آن‌ها امارات و عربستان سعودی بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌دختر 19 ساله در حال خودکشی توسط مأموران انتظامی شهرستان قزوین نجات پیدا کرد. دختر 19 ساله در حال خودکشی توسط مأموران انتظامی شهرستان قزوین نجات پیدا کرد. سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اظهار کرد: ساعت 18:35 دقیقه روز 15 فروردین، در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حضور دختری جوان بر روی پل عابر پیاده آزادراه قزوین - زنجان، بلافاصله مأموران با اعلام فوریت موضوع...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل سلامت روان وزارت بهداشت از برنامه این وزارتخانه برای توسعه مراکز مراکز سلامت روانی - اجتماعی در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل سلامت روان وزارت بهداشت از برنامه این وزارتخانه برای توسعه مراکز مراکز سلامت روانی - اجتماعی در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه فرارو

پس از نجات جان این دختر جوان توسط مأموران پلیس، بلافاصله موضوع با مقام قضائی در میان گذاشته شد و دختر جوان در گفتگو با روانشناسان، انگیزه خود را از این اقدام سوءاستفاده فردی کلاهبردار از عکس‌های شخصی وی در فضای مجازی و درخواست مبالغ هنگفت اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هنر هفتم؛ در سال سپری‌شده؛ روزهایی متفاوت را پشت گذاشت. چهارگوشه جهان، شاهدِ اتفاقاتِ ریز و درشت سینمایی بود؛ و خونی تازه در رگ‌های این هنر به جریان افتاد! نخستین دلیل رونق سینما (در سال گذشته)؛ کوچِ آرامِ ویروس کرونا بود. بنابراین؛ بسیاری از فیلم‌های پشتِ در، مانده؛ وارد شدند؛ و راه فستیوال‌های معتبر جهانی؛ یا اکران عمومی را درپیش گرفتند. برخی از تهیه‌کنندگانِ آینده‌نگر؛ که به صورتِ...

وب‌گاه گسترش

شهرام غریب گفت: وقتی ما به ورزش فوتبال نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم در فوتبال حرفه‌ای بازیکنانی که دیر یا اندک حقوق می‌گیرند، بطور مشخص بازی بدتری از خود ارائه می‌دهند؛ در چنین شرایطی چه توقعی باید باشد که یک کارگر حقوق و مزد کافی نگرفته و در عین حال تعصبی به کار داشته باشد؟

وب‌گاه الف

یک متخصص روانشناسی کودک و نوجوان ضمن تشریح تاثیر بازی بر رشد کودکان، بیان کرد: والدین باید وقت بیشتری برای نوع بازی با کودکانشان اختصاص دهند.

وب‌گاه عصر ایران

تا پیش از تحقیقات کانمن و تورسکی اقتصاددانان تصور می‌کردند که افراد لزوما عقلانی هستنند بدان معنا که به دنبال نفع شخصی شان می‌باشند و از تمام اطلاعات موجود برای تصمیم گیری بیطرفانه استفاده می‌کنند و ترجیحات شان ثابت است. این در حالیست که نتیجه تحقیقات کانمن و تورسکی نشان داد که این استدلال و تصور بی پایه‌ای می‌باشد. یافته‌های آنان به طور مستقیم یا غیرمستقیم الهام بخش تغییرات در سراسر...