جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عصر ایران

بلوغ عاطفی شامل خودآگاهی، درک و توانایی تغییر و تکامل در طول زمان است. اگر این جنبه‌ها وجود نداشته باشند، نشانه آشکاری از عدم بلوغ عاطفی است.

وب‌گاه فرارو

رنگ‌ها هرکدام دارای شخصیت و ویژگی‌های خاص خود هستند و انتخاب آنها به نسبت فضا و مکان‌های موجود مانند اتاق خواب، حمام، سالن مطالعه و... متفاوت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سال گذشته نمایش‌های بسیاری روی صحنه تئاتر رفت که در این گزارش پرطرفدارترین نمایش‌ها از «هفت خان اسفندیار» تا «تهران پاریس تهران» معرفی شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد هوشمند ویژه، استاد دانشگاه، مولف و مترجم در 87 سالگی از دنیا رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد هوشمند ویژه، استاد دانشگاه، مولف و مترجم در 87 سالگی از دنیا رفت.

خبرگزاری تسنیم

کامران پارسی‌نژاد نویسنده معتقد است که ادبیات داستانی دچار ایست شده است، نویسنده‌های شاخص دیگر حرفی برای گفتن ندارند.

وب‌گاه فرارو

طبق مطالعه‌ای جدید، دو شب خواب کم برای ایجاد احساس پیری در افراد کافی است؛ محققان می‌گویند که خواب مداوم و آرام عاملی کلیدی برای احساس سن واقعی افراد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق مطالعه‌ای جدید، دو شب خواب کم برای ایجاد احساس پیری در افراد کافی است. محققان می‌گویند خواب مداوم و آرام عاملی کلیدی برای احساس سن واقعی افراد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق مطالعه‌ای جدید، دو شب خواب کم برای ایجاد احساس پیری در افراد کافی است. محققان می‌گویند خواب مداوم و آرام عاملی کلیدی برای احساس سن واقعی افراد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی گفت: ایران کشوری با تعداد زیاد بحران است و این بحران‌ها در حیطه اقتصاد از حدود متعارف فراتر رفته و اگر دیگر بحران‌ها در حیطه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی‌اش از اقتصادش بیشتر نباشد، کمتر نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

رستگاری سریالی است که علناً و آشکارا می‌خواهد روایت زندگی و بحران‌هایش از چشم افشاگر اسلام و اسلام انقلابی و فسادستیز و عدالت‌محور بیان شود!

وب‌گاه عرشه آنلاین

درمان قطعی برای بیماری بورگر وجود ندارد، در واقع ترک کامل سیگار خصوصاً در مراحل ابتدایی بیماری می‌تواند از قطع کامل عضو جلوگیری کند. درمان قطعی برای بیماری بورگر وجود ندارد، در واقع ترک کامل سیگار خصوصاً در مراحل ابتدایی بیماری می‌تواند از قطع کامل عضو جلوگیری کند. به گزارش عرشه آنلاین؛ بیماری بورگر، نوعی بیماری عروق اندام‌ها به علت افزایش حساسیت به ترکیبات موجود در تنباکو است که می‌تواند...

وب‌گاه خبر آنلاین

«عید» هم یک کالای عمومی است البته در اقتصاد به هر نوع کالای مادی یا خدمتی که تولید می‌شود، عنوان «کالا» می‌دهیم از نظر اقتصاد، تولید خدمات آموزشی یا بهداشتی مثل خدمات پزشکان یا پرستاران، تولید کالا محسوب می‌شود

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران اعلام کرد: بیش از 2 هزار روانشناس و مشاور از سراسر جهان در نامه‌ای خطاب به دبیرکل سازمان ملل و رئیس کمیسیون مقام زن سازمان ملل، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه به‌ویژه زنان و کودکان بی‌گناه را محکوم کردند و اخراج فوری رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن آن سازمان را خواستار شدند.

وب‌گاه الف

در حالی شش روز اول عید امسال و با انتشار ویدئوهایی در اینستاگرام توسط یکتا ناصر با روان مردم بازی شد که ریشه‌های این خودخواهی و خودبرتر بینی سلبریتی‌ها را باید در جایی دیگر جست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی‌ها حاکی از آن است که دلیل کند شدن یا کم شدن سرعت اینترنت اگر به مشکلات کلی شبکه تلفن همراه مرتبط نباشد، می‌تواند به دلیل عواملی چون موقعیت نامناسب روتر، تراکم بالای خطوط وای فای، وجود نویز و سایر موارد باشد.