جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی‌ها حاکی از آن است که دلیل کند شدن یا کم شدن سرعت اینترنت اگر به مشکلات کلی شبکه تلفن همراه مرتبط نباشد، می‌تواند به دلیل عواملی چون موقعیت نامناسب روتر، تراکم بالای خطوط وای فای، وجود نویز و سایر موارد باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌فوت یک پزشک خانم در بیمارستان نورآباد دلفانِ استان لرستان طی روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشته است فوت یک پزشک خانم در بیمارستان نورآباد دلفانِ استان لرستان طی روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشته است و واکنش فرماندار این شهر را به دنبال داشت. یکی از پزشکان با انتشار تصویری از دکتر «پرستو بخشی» ماجرا را اینگونه شرح داد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌ها حاکی از آن است که دلیل کند شدن یا کم شدن سرعت اینترنت اگر به مشکلات کلی شبکه تلفن همراه مرتبط نباشد، می‌تواند به دلیل عواملی چون موقعیت نامناسب روتر، تراکم بالای خطوط وای فای، وجود نویز و سایر موارد باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در شروع سال جدید متأسفانه خبر درگذشت نابهنگام یک خانم دکتر جوان متخصص قلب تمامی رسانه‌ها را در بر گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

افرادی که متقاضی طلاق توافقی هستند، قبل از حقوقی شدن پرونده آنان، روندی را در سامانه «تصمیم» طی می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک متخصص روانشناسی کودک و نوجوان گفت: در صورت ارتباط نامناسب میان کودکان و والدین، خودباوری در بزرگسالی برای آنها کمرنگ‌تر اتفاق می‌افتد.

وب‌گاه عصر ایران

جفری انگلستین (Geoffrey Engelstein) یک طراح مشهور بازی‌های رومیزی است که در این زمینه برنده جوایز متعددی شده. او که طراحی بازی را در دانشگاه نیویورک تدریس می‌کند، نویسنده چندین کتاب در حوزه روانشناسی بازی و تصمیم‌گیری نیز هست. در این مقاله او درباره تاثیر «ترس از پشیمانی» در شیوه انتخاب‌های ما توضیح داده است.

وب‌گاه فرارو

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران با انتشار تصویری در فضای مجازی نوشت: امروز این دو هنرمند عزیز (یکتا ناصر و منوچهر هادی زوج سابق) با حضور در دادسرای جنایی مشکل ایجاد شده در خصوص فرزند مشترک خود را حل و فصل نمودند و با صحبت‌هایی که با آنان شد به توافقی دست یافتند تا تلاش بیشتری جهت آرامش و پیشرفت فرزند مشترک خود سوفیا نمایند.

وب‌گاه الف

اینکه چه کار کنیم فرزندانمان به مسائل دینی علاقه‌مند شوند یک موضوع گسترده است که برای هر خانواده و هر فرد روش جداگانه‌ای دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرونده یکتا ناصر و منوچهر هادی هنوز در اینستاگرام دنبال می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکتا ناصر و همسر سابقش امروز با حضور در دادسرای جنایی و با مساعدت قاضی شهریاری، اختلافشان را حل و فصل کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 2 بازیگر سینمای ایران مشکل‌شان را در دادسرا حل و فصل کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

2 بازیگر سینمای ایران مشکل‌شان را در دادسرا حل و فصل کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست دادسرای جنایی تهران از حضور یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی خبر داد و گفت: مشکل این دو هنرمند حل و فصل شد‌.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت دوشنبه 6 فروردین 1403 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. تلاش در باز کردن گره ها

وب‌گاه خبر آنلاین

بازیگر نمایش‌های سیاه‌بازی و تخت حوضی گفت: می‌گفتند با نقش «مبارک» سیاه‌ها را مسخره می‌کنید؛ شخصیتِ سیاه را سفید کردیم و نامش را نیز «عبدلی» گذاشتیم. هنوز هم عده‌ای مرا با عنوان عبدلی می‌شناسند و در خیابان عبدلی صدایم می‌زنند.