جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک مرکزی چهارم اسفند اعلام کرد که با توجه به مسافرت های خارجی پایان سال و در راستای مدیریت بازار، میزان ارز مسافرتی از پانصد به هزار یورو افزایش می یابد. بانک مرکزی چهارم اسفند اعلام کرد که با توجه به مسافرت های خارجی پایان سال و در راستای مدیریت بازار، میزان ارز مسافرتی از پانصد به هزار یورو افزایش می یابد.

وب‌گاه فرارو

نتایج مطالعات نشان دادند که احساسات به طور یکسان برای افراد خوب یا بد نیستند. درعوض، احساسات مختلف می‌توانند در انواع خاصی از موقعیت‌ها به نتایج بهتری منجر شوند. به نظر می‌رسد احساسات مانند یک چاقوی ارتش سوئیس عمل می‌کنند ابزار‌های احساسی مختلف در موقعیت‌های خاص مفید هستند.

وب‌گاه فرارو

به گفته متخصصان تغذیه، ترک برخی عادات غذایی می‌تواند به شما کمک کند تا چربی‌های سرسخت شکم را از بین ببرید.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس دینی می گوید: با وجود اینکه در جامعه ما جشن‌ها از جمله جشن‌های مذهبی فراوانی وجود دارد و حتی تعداد جشن‌های مذهبی در فرهنگ ما بیش از سوگواری‌هاست و از سوی دیگر در منابع اسلامی به زندگی شادمانه توصیه فراوانی شده است، اما فرهنگ جامعه ما فرهنگی غمگینانه است و به شادی و سرور چندان توجه نشده است.

وب‌گاه فرارو

حافظ حق داشت که سرود: «راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست / آنجا جز آن‌که جان بسپارند چاره نیست / هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود / در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست». هرچقدر بشر به پیش آمده، بیش‌ازپیش به عشق ملتفت شده و کاوش اندر زوایای خفی و جلی آن را ضروری یافته است. عشق نیز البته از تطور و تحول بازنمانده است و در دو جهان قدیم و جدید، نو به نو رخت عوض کرده و همین مایه تفاسیر متفاوت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر انصارالله یمن گفت: دشمنان نگران رهبران آزاده‌ای هستند که تسلیم آمریکا نیستند و مصادره آزادی مردم و اشغال کشورهای خود را نمی‌پذیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید امانی روانشناس و کارشناس در زمینه مسائل اجتماعی است او این روز‌ها نگران آلودگی‌های بی رویه و همچنین ورود بی رویه اتباع غیر مجاز خارجی به کشور است به طوری که این مورد دوم موجب برهم خوردن شرایط زندگی در شهر شده است بیکاری جوانان یکی از عواملی است که اتباع خارجی با دستمزد‌های اندک کار را از آن‌ها ربوده اند او مدرس هم هست و گاهی دراین باره...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر گروه روانپزشکی قانونی سازمان پزشکی قانونی کشور از برگزاری سمینار علمی مروری بر مباحث روانپزشکی قانونی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع آگاه در گفت‌وگو با «بلومبرگ» اعلام کردند ولودیمیر زلنسکی، رییس‌جمهور برای دریافت کمک‌های بیشتر اواخر این هفته به برلین، مونیخ و پاریس سفر خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع آگاه در دولت اوکراین اعلام کردند که رییس‌جمهور این کشور اواخر این هفته به آلمان و فرانسه سفر خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: به دلیل وجود اخلاق مرگ‌بنیاد در جامعه ایرانی و اینکه همه چیز را به مرگ باز می‌گردانند هرگونه تقلیل‌گرایی درباره مرگ باعث آسیب جدی به اخلاق در جامعه ایران می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال 97 دختر نوجوان خانواده در حالی که رنگ به چهره نداشت به ما مراجعه کرد و گفت دلیل اینکه به شما مراجعه کردم این است که پدرم، مادرم را به قتل رسانده. از او پرسیدم می‌توانی در مورد حادثه صحبت کنی؟ روبرویم نشست و گفت می‌توانم. بعد توضیح داد که خانه مادربزرگ‌شان بودند و مادرشان در آشپزخانه بوده. در همان حین پدرش زنگ در خانه را زده روز حادثه پدر خانواده به دلیل «شک و تردیدی» که به همسرش...

وب‌گاه فرارو

سال 97 دختر نوجوان خانواده در حالی که رنگ به چهره نداشت به ما مراجعه کرد و گفت دلیل اینکه به شما مراجعه کردم این است که پدرم، مادرم را به قتل رسانده. از او پرسیدم می‌توانی در مورد حادثه صحبت کنی؟ روبرویم نشست و گفت می‌توانم. بعد توضیح داد که خانه مادربزرگ‌شان بودند و مادرشان در آشپزخانه بوده. در همان حین پدرش زنگ در خانه را زده

وب‌گاه خبر آنلاین

افراد با هوش عاطفی بالا در زندگی روزمره متمایز هستند، زیرا می‌توانند حتی در موقعیت‌های چالش‌برانگیز آرام و خونسرد بمانند.

وب‌گاه فرارو

افراد با هوش عاطفی بالا در زندگی روزمره متمایز هستند، زیرا می‌توانند حتی در موقعیت‌های چالش‌برانگیز آرام و خونسرد بمانند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده‌های ژنتیکی و رفتاری کاربرد می‌یابد و می‌تواند به دانشمندان کمک کند تا الگوهای تکاملی را شناسایی کنند که به تفاوت‌های رفتاری بین گروه‌های مختلف مردم شکل می‌دهد.