شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار مهری با اشاره به معافیت سربازی به بهانه داشتن خالکوبی اشاره کرد و گفت: صرف داشتن خالکوبی به معنای معافیت نیست؛ تشخیص اینکه خالکوبی جنبه روان‌شناسی دارد یا خیر برعهده پزشکان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس پلیس وظیفه عمومی فراجا گفت: صرف داشتن "خالکوبی" دلیل معافیت از سربازی نمی‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس وظیفه عمومی فراجا گفت: صرف داشتن "خالکوبی" دلیل معافیت از سربازی نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس وظیفه عمومی فراجا گفت: صرف داشتن "خالکوبی" دلیل معافیت از سربازی نمی‌شود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

باهوش و زرنگ بودن با ذاتاً بسیار باهوش بودن یکی نیست. هوش ذاتی تنها به میزان دانش شما بستگی ندارد، بلکه نحوه استفاده از آن دانش هم مهم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب مصور «مقدمه‌ای بر روان‌شناسی: راهنمای تصویری هلو تو گلو»، با روشی نو و هیجان‌انگیز نوجوانان را با علوم روان‌شناسی آشنا می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

اصلی‌ترین کاندید دریافت عنوان برترین بازیکن زن سال از رازهای زندگی یک فوتبالیست حرفه‌ای برای رسیدن به بالاترین سطح جهان می‌گوید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرشار گفت: منتقدان باعث تحرک در اهل قلم و مانع از سستی، رخوت، خواب آلودگی و حتی پس‌رفت آن‌ها می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک روانشناس گفت: یکی از راهکار‌ها برای برخورد با نوجوانی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند این است که مسئله را زیاد به روی او نیاوریم و مرتباً درباره آن صحبت نکنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آمار موضوعی کتاب‌های ثبت شده در بانک اطلاعاتی خانه‌کتاب و ادبیات ایران نشان می‌دهد در آذر ماه 1402 در کشور 2 هزار و 92 عنوان کتاب در موضوع کودک و نوجوان منتشر شده که در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته با هزار و 613 عنوان افزایش 30 درصدی را نشان می‌دهد. در آذر 1402 در کشور 10 هزار و 33 عنوان کتاب از سوی هزار و 379 ناشر وارد بازار کتاب شده است...

خبرگزاری تسنیم

نویسنده «من اعتراف می‌کنم» برگزیده جایزه جلال می‌گوید: در این کتاب به دنبال پادزهری بوده تا مخاطب دیگر جذب سازمان تبلیغات نشود‌، او با واکاوی اسناد تاریخی و اعترافات وحید افراخته تلاش داشته تا ریشه‌های این سازمان را هدف قرار دهد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل مؤسسه «یاریگرانِ کودکان کار پویا» درباره ابهام در قوانین مهاجرپذیری در ایران، اجرای طرح‌های جمع‌آوری کودکان کار به بهانه‌ای مبنی بر ساماندهی آنها، وجود تنگنا و فشار‌های اقتصادی حاکم که انجمن‌های مردمی را به دلیل کاهش چشمگیر مشارکت‌های مردمی، تحت فشار قرار داده است، ابراز نگرانی می‌کند...؛ مشکلاتی که حیات و سرنوشت کودکان و زنان زیادی را نشانه گرفته است

وب‌گاه فرارو

باهوش و زرنگ بودن با ذاتاً بسیار باهوش بودن یکی نیست. هوش ذاتی تنها به میزان دانش شما بستگی ندارد، بلکه نحوه استفاده از آن دانش هم مهم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روانشناسان نشانه‌های خاص افراد بسیار باهوش را آشکار کرده‌اند که بعضی از آن‌ها ممکن است آن‌طور که انتظار دارید واضح و روشن نباشند. باهوش و زرنگ بودن با ذاتاً بسیار باهوش بودن یکی نیست، هوش ذاتی تنها به میزان دانش شما بستگی ندارد بلکه نحوه استفاده از آن دانش هم مهم است. به گزارش عرشه آنلاین، روانشناسان نشانه‌های خاص افراد بسیار باهوش را آشکار کرده‌اند که بعضی از آن‌ها ممکن است آن‌طور...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: به دنبال اصلاح آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و ابلاغ شیوه‌نامه آن، «مهمانی» فرزندان بی‌سرپرست در خانواده‌های میزبان فرزندپذیری در حالی از نیمه دوم دی‌ماه آغاز می‌شود که سازمان بهزیستی اقدام به آموزش خانواده‌های میزبان کرده و گواهینامه این دوره آموزشی باید در پرونده خانواده میزبان ثبت شود و تا زمان عدم ثبت گذراندن موفق این دوره، اعطای میزبانی...