شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه مشرق نیوز

سرنوشت مقصران اصلی دو تیم سرخابی پس از دربی 102 و تأثیرگذاری شان در مهمترین اتفاقات روزهای آخر نیم فصل اول بار دیگر موضوع نقش مربی و شرایط روحی روانی در فوتبال را پررنگ کرد.

وب‌گاه فرارو

اظهار نظر یک استاد جمعیت‌شناس دانشگاه تهران درباره مهاجرت 115 نفر از روستای آبهرپایین در شهرستان دره‌شهر ایلام، خبرساز شده‌است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا تا به حال توجه کرده‌اید که در روز چند بار عذرخواهی می‌کنید؟ ممکن است از اینکه چقدر کلمه «ببخشید» و «متاسفم» بر لبانتان جاری می‌شود متعجب شوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

این یادداشت از منظری مشفقانه و صرفا بعنوان یک یادآوری برای بزرگان تصمیم گیر در حوزه بودجه و ارز نوشته شده است:

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت که در شرایطی که نظام روانپزشکی در سرزمین‌های اشغالی در خطر فروپاشی قرار دارد، ده‌ها روانپزشک سرزمین‌های اشغالی را ترک کرده و برای رسیدن به شرایط با ثبات و بهره مندی از امنیت برای زندگی به انگلیس رفته‌اند. بر اساس این گزارش این مهاجرت‌ها در شرایطی صورت می‌گیرد که درخواست‌ها برای خدمات درمانی روانپزشکی در...

وب‌گاه فرارو

معمولاً پدر و مادر یک نوزاد شدن لذتبخش است، اما باید با خواب شب خداحافظی کنید چراکه نوزادتان اجازه خواب شب راحت به شما نمی‌دهد. شاید این بی خوابی‌ها برای شما آزاردهنده باشد و تلاش کنید تا به هر نحوی شده، نوزادتان را بخوابانید، اما تحقیقات دانشمندان نشان داد خوب است که نوزادتان، شما را بیدار نگه می‌دارد و خودش هم بیدار می‌ماند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روز‌ها شاید راحت‌تر بتوان دلیل آواره و منفور بودن صهیونیست‌ها در طول تاریخ را فهمید. قتل عام نزدیک به 21 هزار غیرنظامی در پرجمعیت‌ترین باریکه جهان یعنی غزه، آن هم در طول کمتر از سه ماه، یک «رکورد در جنایت» محسوب می‌شود و وقتی بدانیم بیش از 10 هزار نفر از این شهدا، کودک و نوزاد هستند، نمی‌توان از چنین رژیمی منفور نبود و آرزوی مرگ برای آن نکرد....

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش نکوداشت میلاد حضرت فاطمه (س) امروز در دانشگاه تهران برگزار شد و در این همایش از پژوهشگران برتر زن دانشگاه تهران تقدیر شد. که پژوهشگران برگزیده به شرح زیر است: مریم سلامی - عضو محترم هیأت علمی گروه علوم و مهندسی صنایع غذایی دانشکده مهندسی و فناوری دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی زهرا امام جمعه - عضو محترم هیأت علمی گروه علوم و مهندسی صنایع...

وب‌گاه ورزش سه

غلامرضا مومنی مقدم روبرتو پیاتزا را بهترین گزینه برای تیم ملی والیبال ایران می‌داند.

وب‌گاه فرارو

هیچ‌کدام از ما با دروغ بیگانه نیستیم؛ چه این دروغ به قولی دروغ سفید و چه دروغ سیاه باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتشار برخی اخبار و گزارش‌ها در ماه‌های اخیر مبنی بر حذف و یا کمرنگ شدن زبان فارسی در افغانستان نگرانی‌هایی را میان جامعه فارسی‌زبان این کشور و نیز بسیاری از مردم کشورمان برانگیخت به گونه‌ای که این موضوع در دیدارهای جداگانه هیات رسانه‌ای کشورمان با مقامات طالبان در کابل مورد بحث و پرس وجو قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از هلث نوشت: هیچ‌کدام از ما با دروغ بیگانه نیستیم؛ چه این دروغ به قولی دروغ سفید و چه دروغ سیاه باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گاهی اوقات، وقتی گرفتار دروغگویی می‌شوید، ممکن است تعجب کنید که چیزی در صورت شما وجود داشته باشد که دروغ شما را فاش کند. در زمان دروغ گفتن، آیا بیشتر از حد معمول عرق می‌کنید؟ آیا گوش‌های شما قرمز می‌شود؟ هیچ‌کدام از ما با دروغ بیگانه نیستیم؛ چه این دروغ به قولی دروغ سفید و چه دروغ سیاه باشد. به گزارش عرشه آنلاین، گاهی اوقات، وقتی گرفتار دروغگویی می‌شوید، ممکن است تعجب کنید که چیزی در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقصادنیوز: صبا راد مجری سابق تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خودش و همسرش مانی رهنما خواننده منتشر کرد و نوشت: من تو را با یک دنیا امید و ارزو دوست دارم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هیچ‌کدام از ما با دروغ بیگانه نیستیم؛ چه این دروغ به قولی دروغ سفید و چه دروغ سیاه باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر در اطراف کودکان بوده‌اید یا کارتون‌هایی تماشا کرده‌اید، احتمالا از خود می‌پرسید که آیا در زمان دروغ گفتن ممکن است که بینی ما مانند پینوکیو بلند شود؟ به گفته برخی از دانشمندان، ممکن است این اتفاق رخ دهد؛ هرچند نه آنطور که شما فکر می‌کنید.